• michellehed

Till Santorini i juli

Hej!

Jag och min kära gifter oss i juli. Vi har länge spekulerat kring vart vi skall åka på bröllopsresa och nu är det äntligen bestämt. Eftersom vädret är sisådär i sydostasien, västindien och andra paradisöar blir det Europa som gäller. Dagen efter bröllopsfirandet åker vi till Santorini i Grekland. Vi har kollat runt mycket på internet. Frågorna som har snurrat har varit "Skall vi hyra hus? Hyra bil? Båtluffa? Osv..." Vi åker faktiskt med Apollo. Där har vi hittat ett SPA som kallas "Notos Therme & Spa". Det är ett 4-stjärnigt hotell som ligger på en klippa i ett lugnt område på Santorini som sagt. Vi har bokat en juniorsvit. Priset för oss båda för två veckor är 39 000 :-. Då ingår spabehandlingar ca 30 min per person per dag. Helt fantastiskt, tyckte vi. Man har en liten veranda med utsikt mot havet m.m. m.m. Gå in på nedanstående sida för mer information om hotellet: www.apollo.se/Travelling+with+apollo/Catalogue/Grekland/Santorini/Vlychada/Hotel/Notos+Therme+x+Spa.htm&

Jag hittade nyss forumet ang bröllopsresor här och vi fick många idéer på var vi kan åka. Nu har vi hittat vårt paradis. Jag har varit i Grekland tidigare och blev stormförtjust i det. Dock lite många turister, men ett SPA hotell som detta med 28 rum, litet och mysigt, kan väl inte bli annat än bra. Har någon förresten varit här? Vad tyckte ni/du isf?

Hoppas detta hjälpte några och gav lite tips och idéer på vart man kan åka i juli.

/ Majsan o Lassemannen

Svar på tråden Till Santorini i juli