Linköpingsfruar
Tack för den fina julhälsningen! Har haft en bra dag och ännu bättre kväll! Hoppas marfa och alla andra får en jättemysig fortsättning på julhelgen! O jag passar även på att hälsa ett Gott Nytt År!
Stor julkram
Fru Calice
Tack för den fina julhälsningen! Har haft en bra dag och ännu bättre kväll! Hoppas marfa och alla andra får en jättemysig fortsättning på julhelgen! O jag passar även på att hälsa ett Gott Nytt År!
Stor julkram
Fru Calice
GOTT NYTT ÅR!!!!
Hoppas ni får en fantastisk kväll och ett underbart år!!!
Själv har jag svinont i halsen o kan knappt svälja. Har fått det maken hade för några dagar sedan... Men humöret är uppe och jag känner smaker o sånt än så länge iaf när jag äter. I onsdags var vi på minibröllopsresa till Stockholm o bodde på fiiiiint hotell. På kvällen var det dags för tärnornas present - Mamma Mia! Jätteroligt och som tur var, var båda ganska friska. Hur mysigt som helst att få åka iväg o ro om varandra. Vi sa båda att vi måste göra det snart igen!
Sandella
Inatt drömde jag om dig och vad ditt ... betydde. Hoppas jag hade rätt!
Kram till er alla!!!!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!
Var precis det jag drömde!!!
Åh va roligt!
Grattis igen och STOR kram till er båda!!!
GRATTIS marfa med man!!!!! Helt underbart roligt för er! Så spännande!
Ang resa så har vi bokat vår nu. Den 29 juni åker vi till NY och är borta 9 dagar. Känns skitkul o jag längtar verkligen!
Längtar efter bebis oxå men just nu har vi inte råd så vi har inte vågat börja försöka än. Knaprar på med mina piller och hoppas på en fast tjänst till hösten på heltid som gör att man vågar satsa då! Tycker man ser magar överallt nu bara för att man själv längtar så! Men jag får intala mig att den som väntar på något gott... O så får man hoppas att man kan bli gravid oxå när man väl börjar. *Håller tummen*
Tycker för övrigt en liten försommarträff med glass låter fantastiskt bra! Åker gärna en tur med er!
Ha det gott!!
Bamsekram
anna
Marshelg låter kaninbra tycker jag!
Marfa - Bra att du förklarade lite, undrade nämligen vad som hände med huset om ni tänkte dra till USA...
Kram på er!!!
Än så länge kan jag alla helgerna. Men vi ska åka till Vetlanda nån helg framöver så risken är att det blir någon av dessa eftersom vi är fullbokade innan. Men som sagt, än så länge är allt grönt!
Hej på er!
Blir det den 4e eller den 5e?
Ser fram emot att träffas!
O na - inte har ni köpt hund eller så va...?
Är lite trött men glad för att det fortfarande är helg! Ska bara slappa imorrn!
Kram på er!
Vad sägs om samåkning? Någon med bil? Själv är jag fortfarande utan körkort sa jag kan tyvärr inte bistå...
sandella
hoppar gärna in i din bil om det går bra! Var ses?
O så kommer bökiga lilla jag... Alltså tacos kan man ju lite välja att ta vad man vill så jag kommer nog inte ha några problem. Men här kommer ändå min allergilista:
Nötter (Även jordnötter)
Mandel
Avokado (Tex Guacamole)
Fisk
Skaldjur
Ska man ta med sig något?
Ska bli jättekul att träffa er igen!
na
föredrar inte något spec i "skalväg", gillar både mjuka o hårda. det andra spelar inte heller så stor roll för jag brukar inte ta något av det, så jag lägger ner min röst!
sandella
Vad gillade du filmen? Jag tyckte den var bra, men fattar inte att sjuåringar får se den (ihop med förälder visserligen)! Tyckte den var otäck på flera ställen!
sandella
en fråga till din man! vilken version minns han? för alla verkar minnas en tecknad version utom jag som minns en "otecknad" ifrån någon jullovsmorgon. tyckte det var jättebra då så jag hade nog högre tankar inför filmen än dig. men eg är inte fantasy min grej heller.
sandella
Skönt att äntligen få lite medhåll! Började tro att jag var galen alt hade efterkonstruerat något i huvet´!
marfa
Härligt! Ska bli jättekul att ses igen! Filmen ger jag nog 4 tummar upp av 5. Ser fram emot att se nästa film i serien redan nu!
Var är det vettigt att jag väntar? Utanför mitt hus eller vid Med Mera?
Ska vi säga att jag står där kl 13:40?
Instämmer helt o hållet med föregående talare!
Jättefint hus na!!
O tänkte bara passa på att berätta att jag blivit varnad för ett jättegammalt inlägg i en tråd pga att jag har "en relation med Decorist som är ägare av blomdekor" o då uppfattades båda våra inlägg som reklam. Lite kul tyckte jag!
Grattis Maria med man! Måste vara en underbar känsla att få se bebisen!
Tror förövrigt att bebben dröjer sig kvar några dagar...
Kram!