• na76

Linköpingsfruar

Hej

Gott Nytt År på er alla. Vi hade en toppen jul i vårt nya hus. Nu ser jag fram emot lite ledighet. Kram

• na76

Hej

God fortsättning. Jag och maken spekulerade också i hurvida det var bebisar Sandella syftade på.

Sandella: Grattis till barnet. Vet du vilken sort det blir?

Ha det bra alla. Kram

• na76

Hej

Marfa: Grattis till bebisen. Hur blir det med huset om ni flyttar till USA?

Calice: Du har rätt, det är baby boom, eller så har man bara kommit upp i den åldern då alla får barn. Jag har iallfall inga planer på nåt sånt än.

En glass i Söderköping låter kul men ni ska ju komma hit först. Nån helg i mars kanske skulle passa?

• na76

Hej

Än så länge kan jag alla helger i mars. Ska vi säga den 4 eller 5 mars då, så får ni komma hem till mig. Ha det bra alla. Kram Na76

• na76

Hej

Jag tror vi preliminärt sa den 4:e. Jag funderar på att gå en liten sväng på chokladfestivalen på morgonen då så vi kanske kan träffas vid två?

Vi har ingen hund eller andra djur, min man är allergisk. Ha det bra.

• na76

Hej

Jag har nog bestämt mig för att inte gå på chokladfestivalen så om ni vill komma tidigare så går det bra också annars säger vi 14.00. Jag tänkte försöka bjuda på någon mat. Äter alla tacos? Är någon allergisk mot nåt i matväg? Hittar ni till mig? Jag kan möta er vid Fornåsa vägen om ni vill. Måste kolla namnet på närmaste bussskylt först så kan jag stå där.

• na76

Hej

Alla är välkomna. Tessan buss 620 mot Motala. Gå av vid Gunnarslund. Det är där jag möter er andra också. Sen är det en liten bit att gå/köra till vårt hus. Det tar ca 15 min att gå.

Vad vill ni ha för tillbehör till tacosen?
    Hårda/mjuka skal?
    Jalapenos?
    Mild/hot tacosås?
    Guacamole?

Nåt annat?

Ni behöver inte ta med något. Ska bli kul att träffa alla. Ha det bra.

• na76

Hej

Vad roligt att så många kan komma. Ni är alla välkomna.

Jag köper lite blandat till tacosen så kan ni välja vad ni vill ta.

Tessan: Har skickat mail till dig med beskrivning.

Sandella: Har bett min man beskriva för dig var vi bor.

Decorist: Sväng vänster vid busshållsplatsen Gunnarslund, står privat väg. Jag kan möta dig vid buss skylten om du vill.

Jag har sett både den gamla Narnia filmen(ej den tecknade)och de följande filmerna i den serien (prins Caspian mfl). Jag har också sett den nya. Den nya är väldigt välgjord och jag tyckte den var underhållande. Nu ser jag fram emot DaVinci koden och Pirates of the Carribean 2.

• na76

Hej

Sandella: Det är nog lika bra att vi ses vid busshållsplatsen så väntar vi in alla bilar där.

Ska bli så roligt att träffa alla.

Svar på tråden Linköpingsfruar