Till er som skall ha/har haft bröllopsfesten i Malmö!
- Var hade ni festen?
- Vad kostade det? (pris/kuvert och vad ingick då?)
- Levde stället upp till era förväntningar?
Tack för hjälpen!!
- Var hade ni festen?
- Vad kostade det? (pris/kuvert och vad ingick då?)
- Levde stället upp till era förväntningar?
Tack för hjälpen!!
Jag tycker att det skulle vara kul att träffas. Vi gifter oss juni 2003 och har i stort bara bokat kyrkan.
PS. Stina - i vilken kyrka gifter ni er? Svårt med små kyrkor i Malmö, tycker jag!!
Lillpaddan - vilken kyrka blev det för er då? :) *nyfiken*
Träffas gärna jag också, om jag får, fast vi inte bestämt datum än... :)
S:t Pauli.
Visst kan vi träffas. Jag kan starta en ny tråd och se om det är fler som vill vara med.
Kyrka har vi inte bestämt, kanske blir det Vellinge ialla fall??? Vi tillhör Sofielund/Möllevången men de två kyrkorna är inte så kul, så vi får se, kanske blir borgmästaren rent av.
Jag träffas gärna och utbyter idéer.
Säg bara till när.
En kompis till mig tipsade om Fosie kyrka, ska vara liten.
Kom på en grej till: Fråga på Hipp (restaurangen) - där är väldigt elegant och de har bra bröllopsmenypriser (295 . De håller inte större bröllopsfester eftersom det tyvärr är en stor bardisk som delar av rummet, men 25 pers får man plats med på ena sidan eller vid fönsterna. Det är Jonnie Fedel som tagit över verksamheten och han är väldigt trevlig och tillmötesgående. Där kan man ju absolut dansa.
Kaptensgården i Falsterbo är också väldigt trevlig och lite exklusiv.
Jag vill också träffas!! gifter mig om två månader..
Lil'mo: Lät intressant med Borgstugan.. Köper ni dricka (vin, öl?) till menyerna via borgstugan eller har ni med eget? Vad hamnar då menypriserna på? De menyer ni fått förslag på, är det 3 rätter?
Jag undrar också ang. Borgstugan.. Återkom gärna med information.
När ska ni ha festen på Borgstugan, Lil'mo?
Jag ska till Grand Hotell i Lund på fredag. Berättar senare hur det var. Ska även besöka CCHouse i Lund. Återkommer med rapport.
hej,jag ska gifta mig till sommaren 2003.vi hade tänkt ha ett bröllop för ca 100personer,och ha ett väldigt enkelt bröllop,tänkte hyra lokal, och bara ha kaffe,kakor och tårta typ,tycker ni att det blir dåligt?och någon som har en ide var vi kan hyra lokal.(billig)tack på förhand.kram sesse
Vi var på ett bröllop i juni som var på Ärtholmen i Malmö. Faktiskt mycket trevlig lokal lämplig för ca 60 personer. Kolla på www.artholmen.se
Vi ska ha vår fest på Hemvärnsgården i Kyrkheddinge, ca 2 mil utanför Malmö mot Dalby. Passar för ca 100 personer. Lokalen har sin egen catering och lär vara mycket bra och effektivt.
Ha det