• höstbrud2005

Nu är det slut.....

allt planerande, all nervositet, alla förberedelser... SLUT!
    Det är lite tomt.. men nu börjar livet!

Gifte mig den 29 oktober i år och har äntligen tagit mig för att lägga ut bilderna på en hemsida.
    Där står också om vår lite speciella bröllopsdag...
    Läs jättegärna!
    Har massor av bra bröllopslänkar också...

Tack alla som hjälpt till med råd och tips inför min stora dag!

adressen är :

www.froste.webb.se

• Svar på tråden Nu är det slut.....
  • Izunia

Grattis! Vilken mysig höstdag det sag ut att vara! Ni var jättevackra!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • höstbrud2005

tack så mycket!

Welma:
    Kul att det finns fler i min ålder här. Tycker definitivt inte att det är tidigt att skaffa familj och gifta sig nu. Sånt måste man nog få avgöra själv. Jag prioriterar min familj högst och vill satsa helhjärtat!!!
    Ska du gifta dig??

• mn73

Det är ju inte SÅ ungt att skaffa familj vid 22 års ålder. Tycker jag. Fler och fler tjejer får ju problem med att bli gravida mycket beroende på att de väntar för länge.

• Chilianna

Åh vad jag håller med dig höstbrud coh mn73 med! Vi håller på att försöka skaffa barn och gifter oss i mars- 82or. Hade man gjort dessa saker vid denna ålder för 10 år sedan hade ingen höjt ett ögonbryn- nu får vi av m2bs mormor höra att vi är idioter som vill ha barn och gifter oss innan båda (bara jag som just nu studerar) studerat klart- om 10 år. Blir så arg så jag kokar- och hon har ALLTID rätt (enligt henne- går inte att resonera med alls).

• _koko_

Utöver det som alla andra sagt redan; vilken LJUVLIG brudbukett!! Var tvungen att spara ner en bild som inspiration, hoppas det är ok? :)

Stort grattis!

• höstbrud2005

lycklig?:
    självklart ok! Blev faktiskt jättenöjd med den. Floristen fick i stort sett fria händer...

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu är det slut.....