• Cerda

NÄR är ni på BT?!

Fick bara för mig att det skulle vara kul att höra om era BT-rutiner!

Själv börjar jag alltid ARBETSDAGEN med en kaffe och en halvtimme på BT.
    Sen brukar det bli en stund när lunchen är SLUT.
    Och alla ggr man sitter i telefon och väntar, eller när man väntar på nån seg utskrift så slinker man in lite snabbt...

Och en sväng efter middagen förstås! Och avslutningsvis (som nu) en snabbrunda innan det är läggdags!

Undrar egentligen hur mycket tid som man tillbringar här?! Och jag är säkert inte "värst"!!!

På återseende vid morgonfikat!

• Svar på tråden NÄR är ni på BT?!
  • Hemligt ( fast inte längre)

Jag är inloggad typ hela dagarna... jobbar i en färgaffär och mellan kunderna så brukar jag sitta framför datorn, om jag inte har annat som måste göras. Jag har aldrig förut haft nåt stort intresse för internet men sen jag hittade BT förstår jag de som kan fördriva flera timmar där! Detta ställe e ju sååå beroendeframkallande...

• Bridezilla K

Jag surfar på BT i perioder, och då kollar jag av forumet snabbt på morgonen, samtidigt som jag kollar av andra forum jag besöker, och dyker sedan in då och då under dagen. Just för tillfället har jag lite sömnproblem, varför man nog kan hitta en hel del inlägg från mig skrivna vid två-tre-tiden på natten. ;)

• Cerda

Lunchen är precis avslutad så här är jag!

Vi har rätt olika "rutiner" verkar det som MEN gemensamt har vi dock att vi spenderar mucho tid här! För mycket?! Kanske.

• MonikaS

Jag är också konstant påloggad på jobbet, som nu De ser ju här med om man kanske surfar lite mycket, men det brukar inte vara nåt problem...

• Jupiter2

Kan inte sitta så mycket vid datorn i mitt jobb. Och det är nog tur!

• The Ring

Det är väl bättre att fråga "när är ni INTE inloggade på BT"? :D :D :D

• BoIs

Alltid känns det som...
    Loggar in på fm. och kollar lite då och då under dagen, alltså när man hinner.
    Det man som chef inte vet har man inte ont av..hihihi.

• Izunia

Jag har tur som kan kolla in lite emellanat..men det är ganska farligt! haha..

• Cerda

The ring! Fast då hade ju ingen kunnat svarat?!

• E T

Jag är inloggad när jag är på jobbet. Ibland går jag in hemifrån också, men min dator hemma är så seg.

• Snartgift

Jag som är mammaledig och har ganska mycket tid,sitter nog alldeles för mycket här.Så fort min dotter sover slinker man in här å kikar lite.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden NÄR är ni på BT?!