• pyret78

plastikhuset dr Per Danielsson AB

Hej jag undrar om någon här inne har någon erfarenhet av
    Dr:Per Danielsson,skulle vara så intressant att höra vad ni tycker och tänker om den erfarenheten i sådana fall:)
    tack på förhand!!

• Svar på tråden plastikhuset dr Per Danielsson AB
  • Yaia

Hej Pyret..

jag ska till Pär på tisdag, såg ditt inlägg och undrar om du varit där ännu och isåfall vad tyckte du???

MVH Sandra

• pyret78

hej sandra!

Jag har varit på 2 konsultationer hos Per ska operera mig i mitten på feb.Vad är det för ingrepp du planerar att göra och när? har du varit hos andra läkare? varför just Per bor du i linköping? Jag har inte träffat på en enda somn vet ngt om honom...så jag är lite nervös...hör av dig..Kram

• Yaia

Hejigen..

Jag jag bor i linköping och jag ska träffa honom ang bröstförstoring, själv då??
    Bor du också i lkpg??

Kram... S

• pyret78

hej!

Men va kul:) jag bor med i linköping,och ska förstora brösten i mitten på feb..e pirrig som tusan!Men det känns bra.Jag har hört mycket gott om ett annat ställe i lkpg om du vill kolla upp det med..gör inte mitt mistag å bara besöka en läkare..
    Plastikakademin Gunnar Kratz.Kolla upp det med.Jag har sett pers före å efter bilder och det var väl inte hipp hipp hurra direkt..men jag orkade inte vänta så det blev han..hoppas att jag inte gör en tabbe nu..men håller vi kontakten så hinner jag ju op innan dig å kan berätta mer.Har du funderat ngt på vilken implantat typ du vill ha och storlek? jag själv ska ha gelehallon storleken e inte spikad men det blir runt 400cc.
    Kram på dig !!

• Yaia

Hej..

Tack för det, då ska jag gå till honom med och kolla lite..:)
    så före och efterbilderna var inge bra???
    Hm... ja vi får se..
    Jag har inte riktigt bestämt mig vad jag vill ha jag velar lite fram och tillbka mend et blir typ runt 320- 340cc och typ av implantat , jasg var inne på koksalt ett tag men nu e jag ionte så säker, har hört att de kan "klucka" å det e ju inte så där super kul...jaha här kommer sandra.. hehe
    Ja du stackare jag fårstår att du e nervös jag e nervös och ghar iknte ens ett datum ;)

Kramen!!!!

• pyret78

hej igen!!
    hahah...fördelen med koksalt är att bröstet känns mjukare och mer naturligt än gele.En vän ska fixa sina med koksalt hos per samma dag som jag..hon ska även göra ett lyft samtidigt.Kram!!

• Yaia

då får du höra av dig om hur det gick..:)
    var ska du ha dina snitt?

kram

• pyret78

klart jag berättar:) jag ska ha snittet under bröstet.

Svar på tråden plastikhuset dr Per Danielsson AB