Vad har ni köpt för julklapp till mannen?
Tjena tjejer! Jag behöver hjälp, jag vet inte vad jag ska köpa till min man. Vad ger man en kille som nästan har allt?
Kan ni ge mig lite förslag! TACK!
Tjena tjejer! Jag behöver hjälp, jag vet inte vad jag ska köpa till min man. Vad ger man en kille som nästan har allt?
Kan ni ge mig lite förslag! TACK!
Hej, jag har köpt en röd kitchen aid mixer till min fästman, jag längtar så tills han får den för jag vet att han kommer att bli så glad!
Jag har gjort en sån "Jag älskar dig bok.." sen ska jag ge en halskedja och armband i pansar, samt en sån man har kreditkort i (eftersom han aldrig använder plånbok).
Jag blir glad av vad som helst;
Muffliga tröjor, en bra bok, Thåströms senaste platta, kanske Cardigans senaste, en myshelg utan skrik å basjmaskinerna , verktyg, sortimentslådor, filmer, Kläder frugan tycker jag passar bra i (fattar aldrig vad jag passar i själv....), Gulliga presenter som barnen gjort, En frukost på sängen med skön ryggmassage, Nybakat bröd, en puss, tröst, värme, kärlek, kärlek, kärlek...
SOm sagt: ALLT grå bra..
Förra året gav jag en biobiljett och en hotellnatt på Scandic i samma stad som vi bor i. Över jul och nyår kostar dubbelrummen bara 425 så det blev jättemysigt. Jag hade redan bokat in natten så han fick ett egenhändigt presentkort av mig.
I år har vi bestämt att inte ge något då vi inte behöver något. Vi köper något tillsammans istället.
Han får ett guldhalsband i år för att matcha förlovningsringen :D
Jag har köpt högtalare till datorn, en snygg tröja, en sån där sprayflaska till matolja samt massageolja med löfte om ryggmassage då och då.
lolabe:
Skippa du sprayflaskan för olja. Bättre skräp dom lurar på oss får man leta efter. Det "ryker" fett när man sprayer så man har olja överallt. Suck, köp inte det.
Han får en bok, Leif GW Persons senaste.
En julklapp var för ca hundralappen - så ser det ut här hemma sen nåt år tillbaka!
*stressfritt*
Ojdå, hm, nu har jag ju redan köpt en för han har sagt att han ville ha en. Vi får väl se...vilken är det du har köpt som inte är bra?
Jag har köpt en Ipod till min sambo, samt 2 par Björn Borg-kallingar. Är lite rädd att han ska tycka det är för dyrt och jag fick inget medhåll från pappa tidigare idag. Han förstod precis hur han kommer att känna sig om han inte har råd att köpa lika dyrt till mig. Men hur konstigt är det då jag jobbar och han är student? Första året då vi inte båda är studenter. Ja ja, jag vill ju bara att han ska få något att bli glad över...
abnocto! Meh! Jag som ÄÄLSKAR sprayflaskan som min sambo fick! Den är ju bara helt underbar! Men det klart, håller man den högt över det man ska spraya på och har högt tryck i den kan det komma lite utanför. För oss blir det bara ett fiffigt sätt att olja träbänkarna i köket
Så till frågan, jag och min fästman har bestämt oss för att inte köpa ngt i julklapp till varandra utan i stället ta en heldags shoping på mellandagsrean! Längtar!
En Epiphone SG 400 Corina! =)
Vi har varit så upptagna med julklappar till andra, så vi har helt glömt bort att vi ska köpa till varann. :D Så vi kom överrens om att bara köpa presenter till julstrumpan till varann istället. Vi får så himla mycket av hans släkt varje år, så det är i princip som att köpa en inköpslista istället för önskelista. ;)
Jag har köpt ett armbandsur. Jag brukar försöka köpa något han under året har sagt att han vill ha. Kanske något han suktade över i april men har hunnit glömma.
Några vampyrböcker (pocket) av Anne Rice
Korn's senaste CD
Snygg tröja
Funderar även på att köpa ett presentkort - bidrag till något PS2-spel. (Han har aldrig råd att köpa något annars...)
jag har Köpt ett presentkort på Hasseludden. Han kommer att bli så glad. Vi ska övernatta, äta 3 rätters, träna, få massage och bara vara kära i varandra :)
God jul på Er!
Jag har haft totalångest för presenter till maken & knappt haft tid att handla utan honom heller... brukar tycka det är jättekul, men i år satt det långt inne. Har försökt hitta en snygg cashmere-tröja till honom nu i veckan, men utan framgång, så han får kanske ett "presentkort" på en sån. Och så några böcker & skivor jag valt till honom som jag hoppas han ska gilla, manschettknappar han varit med själv och valt samt nya fina strumpor. Känns lite fattigt på nåt vis - men eg mest för att jag inte haft tiden och orken att lägga ner på det. Och han är sååå dålig på att önska - men väldigt bra på att spontanköpa saker till sig själv som han vill ha.
!!!
Shogun-boxen har jag köpt till min älskling. Tror han kommer älska den.
Vi glömde köpa grejer till strumpan.. :D Det viktigaste är ju ändå att vi har varandra (klyscha, men sant), så det spelar ju ändå ingen roll. :) Hoppas ni haft en bra jul, allihop!
hoppas ni oxå haft en trevlig julafton..
Jag fick Agnes skiva av min m2b å han fick en parfym av mig... ( vi har bestämmt att inte köpa nått i år, iaf dyrt, eftersom vi gifter oss om 6 dar.. )
Dessutom har vi fått lite pengar som vi kan fördela å slösa på mellandagsreorna eller efter Nyår då allt e ännu billigare