• brynet

Har någon erfarenhet av Imedeen här?

Usch, jag avskyr vintern som alltid tar fram det sämsta i min torra hud... fnasighet och elände... Blev i min hud-depp närmast överrumplad igår av en Imedeen försäljare som lurade på mig nåt slags ultraljud som ännu tydligare visade hur eländigt torr och fuktfattig min hud är just nu.. , och menade sen att den skulle kunna bli så mycket bättre om jag använde deras tabletter... Jag lyckades hålla fast i min plånbok den här gången, men blev samtidigt lite nyfiken även om jag är ganska skeptisk till naturtillskott. Har några här erfarenheter som ni kan dela med er av Imedeens Time capsules eller andra liknande?

• Svar på tråden Har någon erfarenhet av Imedeen här?
  • nippon

Hej!
    Jag har precis avslutat min andra ask, som blir andra månaden av Imedeen Classic.

Måste tyvärr säga att jag inte märkt någon skillnad alls än på min hud. Det är bara dyrt just nu! Men jag har hört att man inte märker skillnad förrän efter 3 månader så jag ska köra på i en månad till....350kr till.

Hade hoppats att dessa skulle hjälpa mig med min torra känsliga hud.

• Vikbobrud

Hej,
    jag började med Imedeen för några år sedan. Har mörk hy, fast får lätt soleksem och blir oftasr bränd i solen. Använde Tan Optimizer, fungerade så bra att min svärmor även börjat använda det. Hon hade obotliga vita fläckar i ansiktet, som sedan försvann när hon började med tablettera. Jag kan tänka mig att Imedeen classic är lika bra!

• brynet

Tack till er båda!
    Spännande om du får se några resultat om en månad nippon. Till mig sa dom att det skulle ta fyra månader att se resultat... Låter som lång tid tycker jag... men om det visar sig funka så är det ju onekligen intressant. Men fasansfullt dyrt!!
    Jag visste inte att de hade tabletter för solkänslighet också. Roligt att de i alla fall verkar fungera!

Om fler har testat, så hör gärna av er. Och nippon vore roligt med en update om en månad! :)

• nippon

Brynet,

Ska försöka hitta tillbaka till denna länk om en månad och berätta om jag ser någon skillnad på min hud!

Har du också väldigt torr och fnasig hud på vintern?
    En hudvårdssalong jag var på i september rekomenderade dessa tabletter och det skulle hjälpa sa hon just mot torr och flammig hud. Just nu är jag precis som jag brukar vara, just torr och fnasig och flammig! Men ska det ta två månader till innan jag märker skillnad så får jag väl stå ut! Mmm det är lång tid när man vill ha resultat snabbt.

Hoppas du vågar testa Brynet!

• Utpala

Jag har testar tan optimizer förra sommaren... Märkte nog ingen skillnad. Svårt att säga dock, eftersom jag använde solskyddskräm med mycket högre faktor än vanligt också... Får nämligen jättejobbiga kliande eksem av solen.

• sole

Jag har testat Ketsugo hudvårdstablett nu i två månader men vet inte om det hjälper än mot torr hud.

Brynet, har du testat Imedeen än?

Stod och valde mellan Imedeen och Ketsugo, tog den billigare varianten för dom lät lika bra!

Någon som testat Ketsugo?

• Andreas_flicka

hur har det gått för dig?

Nicke Nyfiken!

Svar på tråden Har någon erfarenhet av Imedeen här?