• Ola bruden

Festlokaler i Kungälv

Hej på er,
    Vi ska gift oss i augusti och håller på att kolla runt på lite olika lokaler runt om i Kungälv. Är det någon som har något bra tips. Vi funderar också på catering, så om det är någon som har något bra tips där också så hade jag blivit glad.

• Svar på tråden Festlokaler i Kungälv
  • Ola bruden

Okej tack så mycket Jag har mailat till dem nu angående priser och så. "nasa" du som har varit där hur såg det ut inne i lokalen och var går man in någonstans? Har för mig attt jag har sett en skylt ungefär vid varuintaget vid Coop Konsum, stämmer det? Ja man behöver verkligen spara pengar nu är det slut på all annan spontanshopping som man har pysslat med innan. Var ska ni gifta er nasa?

• Ola bruden
    Vad kul. Då måste det verklien vara ödet. Du har inga bilder på lokalen? Vet du hur det är om man måste köpa maten där ifrån eller fixar man det själv och hur är det med alkoholen får man ta med det själv också.
  • Ola bruden

Vi ska gifta oss den 19:e augusti nästa år i Romelanda kyrka.

• Ola bruden

Det är bra att man kan få ta med sig mat och sprit själva för det blir ju lite billigare då. Ni har inte inte hört talas om Hisingens Hembeställning. Jag såg en annan tråd här på BT där de diskuterade dem. De skulle tydligen vara bra.

• Ola bruden

Martins pingla, hur mycket kostade det att hyra Tofta bränneri? Men har inte det bytt ägare nu?

Svar på tråden Festlokaler i Kungälv