Festlokaler i Kungälv
Jag har varit i odd fellow lokalen på bröllop, kanonbra lokal, jag bor också i Kungälv och söker lokal ev den men vill kolla runt lite för mig är det nog dags 070707, tid att spara pengar, eller hur men åhh så långt.
Jag har varit i odd fellow lokalen på bröllop, kanonbra lokal, jag bor också i Kungälv och söker lokal ev den men vill kolla runt lite för mig är det nog dags 070707, tid att spara pengar, eller hur men åhh så långt.
Hello! Jo man går in på baksidan, upp för en trappa. Det är rätt fräck där för när man kommer in så är det en slags mingelbar med soffor och fotöljer, man får gå igenom en korridor så kommer man till festlokalen och köket(stort) det är ett kanon ställe, vi skall nog också ha denna lokal. Jo angående bröllopet, min man har varit lite av och till men han vet hur gärna jag vill och av kärlek osv blir det om det är en lördag den 7/7-07 i kungälvs kyrka, men vet inte hur jag skall kolla det, vet du?
Helt otroligt, detta måste vara ödet, den 7/7-07 är på en lördag.
Jag måsta nog boka både kyrka och festlokal med en gång, det kanske är många som vill gifta sig detta datum.
LUSTIGT!!!!
Man får nog fixa mat själv, catering eller så, japp sprit får du ta med själv också.
förresten ola bruden:
Var skall ni gifta er och när?