• AlmostMrs

Nedräkning: 37 dar kvar

Nu startar nedräkningen av DAGEN D. Nyårsafton 2005.. VÅR DAG..

Hur känns det?
    Är allt klart?
    Vad säger era respektive?
    Hur leds är kompisar & släkt på att höra er surra om denna "tillställning"?
    Har alla anmält sig? ( vårat 0.s.a är till 1 dec )

Känner mig ganska nervös faktiskt.. eller egentligen inte, jag känner mig mera otålig, har det där suget i magen och vill att tiden ska gå foortttt!!!!!

Har ni haft er möhippa?? Inte jag men har mina aningar..

Vilken bukett ska ni ha?
    Vilken ring har ni valt & varför?
    Hur många gäster?
    Färgtema??
    Vilken slags tårta ska ni ha??

Hoppas ni orkar svara

• Svar på tråden Nedräkning: 37 dar kvar
  • dubbelbröllop05

Jo, det närmar sig!! Vi har också osa 1 december, några få har inte bestämt sig ännu. Vi ska nämligen gifta oss i Finland så det blir en lång resa för några.
    Tror att min omgivning är less på mig ja!

Ingen hippa ännu, får jag en så blir det någon dag innan.

Tårtan har vi provsmakat. Det blir en prinsesstårta men med jordgubb och lite banansmak. Naturvit marsipan med florsocker på och vinröda rosor. Superfin!

Jag ska ha en helt slät guldring som vigselring, exakt likadan som förlovningsringen. Sedan har jag önskat mig i morgongåva (på bröllopsdagen) en mittenring i vitt guld.

Vårt färgtema är alltså mörkrött, vitt och guld.

Har alldeles nyss gjort en sida på msn...tror att detta är länken. Tänkte dock inte ha den offentlig hela tiden.

spaces.msn.com/members/JohannaMattias/

• dubbelbröllop05

Ska aktivera...vänta lite

• dubbelbröllop05

Nu ska det funka

• dubbelbröllop05

Vilken vacker klänning!
    Vilken bukett ska du ha, den med stjälkarna? Annars verkar vi gilla ganska lika buketter...

• brud nyår05

Oh e det så nära??? Då har jag brottom m andra ord...
    Frågor och svar:
    Hur känns det? Jo tack...nervöst!!!!
    Är allt klart? nej inte riktigt...jag saknar BH som passar till klänningen.
    Vad säger era respektive? Inget....
    Hur leds är kompisar & släkt på att höra er surra om denna "tillställning"? Troligen väldigt less.
    Har alla anmält sig? ( vårat 0.s.a är till 1 dec )Nej

Har ni haft er möhippa?? Nej...hoppas att jag slipper
    Vilken bukett ska ni ha? Mörk röda rosor, bara något litet.
    Hur många gäster? 40 ca
    Färgtema?? Vinrött och silver
    Vilken slags tårta ska ni ha?? Oklart i nuläget.

• AlmostMrs

jag vet inte ännu vilken bukett jag ska ha, men jag tror det blir något enkelt i stil med den första..
    Glasskål/lycktan du har på sidan har jag oxå köpt till borden... Som dukar har jag köpt ikeas lakan. Sedan ska vi ha glasstenar å ljuslycktor överallt.. Kommer även ha ett champagne bord med kandelabrar el 2 små julgranar med glitter å snö + ljusslinga

• brud nyår05

Vi vill ha vinröda "löpare" längs borden, var hittar man sådana, i papper m linnekänsla?

• dubbelbröllop05

Dunilin har fina! Vi fastnade först för en modell som hette Carmelito. Tror dock att det kan vara svårt att få tag på. Martin Olsson har säkert.

• AlmostMrs

Såå ledsen.. det sket sig med vår fotograf.. De hade ett uppdrag de trodde inte skulle bli av men tydligen så skulle det bli det. Vad göra nu??????????????????????????????????????????????????????????????????????
    Inte lika roligt att fotas i studio.. Kan man tända marschaller där tro?!

Svar på tråden Nedräkning: 37 dar kvar