Frisyrer med lugg?
Snälla, har ni tips och bilder på fina brudfrisyrer med lugg? Långt hår i övrigt och gärna med svallande lockar
Snälla, har ni tips och bilder på fina brudfrisyrer med lugg? Långt hår i övrigt och gärna med svallande lockar
Exakt vad jag också ska ha...har du rak eller sned lugg?
Jag har också lugg, en sned sådan. När man letar efter frisyrer på nätet så hittar man ju bara med lång lugg. Lite tråkigt..
weddings.theknot.com/gallery/gallery_results.aspx
Vet inte om det är till huvudsidan detta länkar...men jag hittade några få bilder med lugg. Oftast är de ju dragna åt sidan, och då måste det vara en viss längd på luggen.
Kolla s.5
Jag har rak lugg - har alldeles för hög panna för sned lugg eller utan. Lite lockig dessutom som jag försöker dra rak dagarna i ända - URK! Men jag "sparar" just nu för att ge frissan alla möjligheter till att göra det bästa inför dagen D... en lång lugg går ju att klippa menar jag om man kommer fram till att det är det bästa.
Jo, jag sparar min också, så får vi se om vi slätar den åt sidan eller om hon klipper den kortare vid provuppsättningen.
TS: roligt nick...trodde nästan att det var min syster som hade bytt nick...vad heter din dotter?
Min dotter heter förstås Felicia...
Jo det ante mig...det heter min systerdotter också. Fast det är bara jag som kallar henne Flisan, det var därför jag undrade.
Vilken bra länk (theknot)!! Har letat ihäl mig efter en liknande sida med bara bilder på frisyrer:)