Oj vad många vi är... JAg har blivit undersökt, allt är så bra och okej. Inget fel på mig. Har stått på penicillin en tablett varje dag i 1 år, ingen effekt. JAg har varit hos akuten, hos husläkare osv. Ingen effekt. JAg kissar efter samlag, har långkalsonger på mig när det går under +10 grader... och nu peppar peppar, så har jag bestämt mig, jag slutade med penicillinet, dricker ca 2 liter vatten varje dag, dricker c-vitamin brus hur mycket som helst och äter tranbärs tabletter, samt att jag har dragit ner på sockret - ingen läsk, inget socker i kaffet och nu har jag som sagt inte haft det på 2 månader. peppar peppar. Någon skrev att de kände direkt när de fått UVI. Så är det för mig också. Jag känner ett sting och sedan vet man att man inom ett par timmar måste uppsöka läkare för att få penicillin utskrivet. Så jävla tråkigt. Tråkigast av allt är när man får en doktor som tycker att detta inte är så farligt, gå hem och drick vatten...jag hade kunnat "strypa" den läkearen..Och sexlivet blir ju inte heller det bästa, men nu har vi varit på apoteket och köpt glidmedel, tunna slemhinnor kräver glidmedel var det en kvinnlig läkare som sa till mig, och jag tror faktiskt att hon hade rätt..
Det känns så skönt att jag inte är ensam
Klä er varmt nu när vinten kommer och ha alltid ett sittunderlag med er i handväskan, finns små som är ihopvikta.//Reflex