• SadPsychoBitch

Rakning.... där nere

Idag har jag köpt rakhyvel och har tänkt att börja raka mig, där nere så att säga, hur gör man? HUr undviker man utslag osv. Har hört nått om sånt man har till att rengöra sin d i l d o med funkar, sån har jag hemma.

Så, råd - tips osv...

• Svar på tråden Rakning.... där nere
  • SadPsychoBitch

Ingen som kan hjälpa mig? :S

• glad tjej

Det är väl bara att raka på, med tvål och vatten.

• sweet saint

vill man minska risken för utslag så rekomenderar jag hårborttagningskräm!
    Då tar det även lite längre tid innan det växer ut igen.
    Men ta en kräm för känslig hy..

• evkasu

Veet har en speciell kräm för bikinilinjen, den funkar utmärkt om man använder den medföljande efterbehandlingskrämen tycker jag.

• SadPsychoBitch

Okej, jag får ta och köpa det. *Skriver upp*

• Julija

Hej jag har gjort det i fem år nu utan irritation funkar med både tvål eller killens rakskum..

• 5 Augusti 2006

bland det bästa och mildaste för kroppen som finns är det som görs till barn. Efter rakningen använd och pudra på ordentligt med barn puder samt en bra hyvel så ska ni se att ni slipper pipplorna. Kram från lilla mig

• Trancequeen

glad tjej:

Vart har du hört att man ska raka sig med tvål och vatten?! Haha, gör man det så blir huden grymt irriterad. Tvål hör inte hemma i våra nedre reginoer!

Jag kan föreslå rakgel, Gilette har bra sådan, och den räcker länge.

När det gäller rakhyvel, använd absolut inte en-gångs-hyvlar! Använd Gilette's Mach 3, den har ett "böjligt huvud", så detta göra att det inte blir för hårt, så att säga!

• SadPsychoBitch

Jag använda killens skum och så rakade jag mig, gick jätte bra och vad jag ser har de inte dykt upp "pipplor".

Svar på tråden Rakning.... där nere