vänner lund!!
Jag tror kanske inte heller att jag hinner eftersom jag är i malmö idag. Röd-brud, ska vi flytta pa det??
Alla ni andra...När kan ni??
Jag tror kanske inte heller att jag hinner eftersom jag är i malmö idag. Röd-brud, ska vi flytta pa det??
Alla ni andra...När kan ni??
Ha det sa trevligt! God jul pa er alla!! Vi far väl ses efter nyar hoppas jag!!
Jupiter! Vad stolt jag blir! Jag tror att du klarar av det! Du verkar ju ha bestämt dig!
Här har det varit en trevlig jul. Hoppas pa ett riktigt gott nytt 2006...! Vi far ta och ses i januari, kolla lite bilder och sa!
jag reser bort pa söndag och är borta till 24...Vill ni ses efter det kanske??
ja jag sag det precis!! tack sa mycket! Ha..tyckte det var lite roligt eftersom jag kallas bridezilla..vet inte varför!
Jag bokade till slut pa SKULT vid filmstaden. Där ingar provuppsättning, löshar etc..min frisyr gar nog lös pa 1000-1200kr. Da har jag bokat hos Maria som jag blivit rekommenderad da hon gjort manga bruduppsättningar.
Har även bokat in mamma & 1 tärna.
Klippte mig i mandags hos Frida (som ska klippa & fixa mamma) och hon var jättetrevlig och duktig.
Smink har jag bokat pa make-up store...och man behöver inte sminka sig själv som den ena sa till mig först.. Har bokat in mig för provsminkning oxa + att man far produkter för 500kr sa sminkningen blir ju i princip gratis..Har ocksa fatt rekommendationer där.
som jag har förstat det kostar allt det 500kr!! Och hon förklarade det för mig och min vännina 3 ggr för att jag är sa trög och sa till henne att den andra tjejen sagt att det bara var 1 gang..men hon sa 2!
Hejsan! Hur har det gatt här? Är ni sugna pa en fika i snar framtid??
självklart! Välkommen!
Jag har för mig att de flesta bodde i Lund. Vi har varit och fikat nagra ganger och det har varit kul. Fika är ju alltid trevligt!
Nagon som har förslag pa dag??
pov
det är snart dags!!