• pov

vänner lund!!

Hello

Har varit på en BT-fika med jespers darling och dom andra brudarna i Malmö men är lite lat för att åka ända dit :)
    Om ni ska träffas i Lund följer jag gärna med om det finns plats för en till?!
    Kommer inte ihåg om jag varit på denna tråden oxå men ska i alla fall gifta mig 27/5-06 i Torna Hällestad.

• pov

jespers darling

Hur har det gått med bokningarna?? Fått tummarna ur?? :)

• pov

Izunia

Ooooiiiiiiiii Fyra månader!!!!!
    Blev helt nervös nu!!! Det kommer gå så fort! När är det din tur??

• pov

Hej

Ville oxå följa med, men jobbar på onsdag och torsdag. Typiskt när man är ledig dom andra fem dagarna!!! Hoppas jag kan nästa gång :)
    jespers darling

Hur går det med tummen? :D
    Själv har jag precis lagt hindersprövning och namnändrngen på lådan. Nu bär det iväg!!! Kommer gå så fort, önskar jag kunde stanna tiden lite då och då...

• pov

Izunia

Visst har du gjort dina ringar på Chrissis? Är du nöjd? Tänkte vi skulle göra våra ringar där. Var förbi i dag men de hade stängt till 8/2, typiskt när man försöker vara lite effektiv :)

• pov

Låter bra! Vad ska din blivande ha på sig? Köper ni eller hyr ni? Var??
    Känns lite som 20 frågor ;)
    När är nästa träff? Vad sägs om onsd. 8/2??

• pov

Någon som är sugen på fika onsd 8/2??

• pov

Ska vi säga torsdag i stället??? Vill höra allt om bröllopsmässan ;)

• pov

Var den inget att ha? Verkar som det är fika i malmö på torsdag. Kanske skulle haka på där?? Har varit på en av deras träffar tidigare, alla som jag träffat är jättegulliga!! Tyckte mig se att jespers darling skulle dit i alla fall.

• pov

Coffee maniac kl 18.00 verkar det vara bestämt.

• pov

Hej

Trodde inte ni kunde!! Hänger med på torsd. Vad sägs om Coffee break? Ligger brevid Widerbergs, mitt emot stadsbiblioteket. Tar 5 min från tågstationen.

• pov

jespers darling

Hänger du på här eller sticker du till malmö?? Jag skulle till Malmö först men är så mycket smidigare för mig att va i Lund :)

• pov

*förvirrad*

Har missat det glöm mitt senaste inlägg. Kan inte nästa torsd. jobbar :(

Jag som blev så glad....

• pov

Jaaa....

Jag kan tisdag. Nån annan som kan då??

• pov

Vill inte vara omöjlig men kom på att d är ju alla hjärtans dag!! Mitt hjärta blir nog lite vrång om jag spenderar kvällen med andra bridezillas :D

Jag får helt enkelt hoppa fikan nästa vecka. Sorry att jag orsakat sån förvirring.

• pov

Tjenis

Kan tyvärr inte på torsd. Synd, hade behövt prata av mig. Är så arg :[
    Pratade med personalen som driver vandrarhemmet där vi hade tänkt inkvartera gästerna i höstas. Då sa hon att jag inte skulle boka då utan återkomma i mitten av februari och prel. boka. När jag gjorde det i går så sa hon att det redan var fullbokat!! Trodde hon hade gjort någon anteckning att vi ville boka den helgen när jag ringde första gången, men icke.... Nu har vi alltså ingenstans att ha våra gäster. Inbjudningarna är skickade och där står att de kan bo billigt, bra och nära vårt hus så de kan promenera till oss dagen efter bröllopet för en enkel lunch. Är sååå sur...:[:[

• pov

Blev lite tokigt i all ilska...ska ju inkvartera gästerna till bröllopet och inte i höstas...boops..

• pov

Halloj bruds!!

Kan onsdag och torsdag nästa vecka. Hade varit kul om vi blev några stycken.
    Är så trött, ska snart sluta jobba. Jobbar 12-timmarspass så känner mig inte så smart :D (17-05)

Är så arg fortfarande, ska ringa vandrarhemmet imorrn igen och kolla om hon verkligen har varenda bädd bokad. Känns ju inte så troligt. Jag skulle vilja boka 15 pers, borde gå o klämma in... Håll tummarna!! Nattinatt :)

• pov

Vad sägs om fika på torsdag?? Misstänker att de flesta slutar vid 17-tiden så vad sägs om 17.30?? Önskemål om plats?????

Svar på tråden vänner lund!!