• Överlycklig

Varför får man inte ge tips här på BT????

Nu har BT filtrerat bort två inlägg där jag skulle ge en tjej förslag på vart man kan vända sig för att få se bilder på håruppsättningar.

Länken som jag refererade till innehöll tips bla på hur man gör sin egen bruduppsättning, är det reklam då eller? Eller är det bara för att jag länkade til en ANNAN bröllops sida än BT?

Vi ska ju hjälpa varandra! Nu blev jag uppriktigt arg på BT, och än har jag inte heller fått något svar från dem bara hot om att jag ska få böta...

för ett tips på en sida där man får se olika frisyrer...SKÄRPNING BT!!!!!!!

• Svar på tråden Varför får man inte ge tips här på BT????
  • bröllops häxan

F-n vad konstigt..
    har ingen aning.. Fick du ingen förklaring? Hur mycket får du böta?
    Går det att överklaga?

• Febriaribrud

Å hjälp, då är ju hälften här inne kriminella. Jag länkar ibland och tipsar om bröllopsaffärer etc..Å jag är definitivt inte ensam:)

Så länge man håller det på en normal nivå borde det vara ok, däremot ensilda trådar med PR direktreklam blir nog inte långvariga. Men ett harmlöst litet tips borde väl inte skada?

Man kanske bör se över sina regler eller sina granskare.....:)

• Kirsto

Det tycker jag också var skitkonstigt! Man BEHÖVER ju få länkar när man ber om hjälp om vart man ska vända sig och hitta prylar? Nä fy för sånt! Att man inte får göra reklam för sig själv är rimligt och bra (annars skulle det väl bara vara reklam här), men sidor med bra info måste man väl få dela med sig av? Eller?

• Singoalla

Det är inte första gången det hänt, har läst flera arga trådar om detta. Verkar som om när nån blir anmäld så får man automatiskt en varning utan att BT läst ens inlägg! Vet inte om det är så men Patrik verkar heller inte svara på varför detta händer om och om igen.

• blivande fru J

börjar din länk på http kommer den att fastna i filtret även om det inte är reklam alls

Svar på tråden Varför får man inte ge tips här på BT????