19 aug ??
Ny här på månads trådarna.... men jag hittar ingen 19 aug tråd... Finns d någon ??
Ny här på månads trådarna.... men jag hittar ingen 19 aug tråd... Finns d någon ??
Jag gifter mig i Skåne
Kul å ha någon å stämma av med, hur långt man kommit å vad man fixat osv
Vi åker inte till någon värme, tyvärr..... vi har för små och för många barn för å åka på smekmånade direkt.... men vi ska spara ett år och sen åka till USA. Låta barnen bli ett år äldre oxå
Jag vet inte riktigt vart d blir exakt. Min m2b är adopterad och hans biologiska pappa är från USA. Han har aldrig träffat honom och det är något han drömmer om att göra så det ska vi försöka förverkliga
Vad har du fixat ??
Jag har:
Bokat kyrka
Bokat bygdegård
Fixat fotograf som ska var med hela dagen
sen va d stopp *s* Inte så mycket.... Får kanske börja ta tag i detta nu !?
Jag ska också gifta mig den 19/8! Sitter här nu och känner energin sprudla.. Vill göra så mycket inför bröllopet men har inte tiden då jag har en liten tjej som kräver min uppmärksamhet men hon sover ju och då kan jag sitta här massor
Vi gifter oss i Jönköping! Kollar lokaler för fullt just nu..
Hej hej !
Vi ska oxå till 19 aug...i Borås !
Vi också.. 19/8 i Tollarp Västra Vrams kyrka
Nilwa
Välkommen
Ja, fråga mig om å inte ha tid Jag har 5 barn + ett bonusbarn, dom är mellan 1 och 8 år...
Stunderna då man kan fixa å dona ä varken långa eller många !!
Har du hunnit något alls ??
pinzett
Välkommen du oxå
Har du hunnit börja fixa än ??
Mattiaslover
Välkommen
Va kul att du ska gifta dig i V vram ! Det är den finaste kyrka jag vet !! Underbar
Hur långt kommen är du med ert bröllop ??
fotojen
Va bra ! Du har massor gjort ju !
Jag har nys om ett band vi kanske ska ha, men jag vill vänta å boka tills min kompis haft dom Hon får va försökskanin !! Dom ska ha bandet på en fest nu i dec.... Dom spelar 70, 80 och 90 tals hits. Kan bli riktigt ös tror jag
Frisör/smink har jag ju oxå fixat när jag tänker efter. En kompis mamma är frisör. Hon fixars smink och hår.
En jobbarkompis bygger naglar, hon fixar dom...
Svärmor som är sömmerska syr 4 näbbklänningar (stackars) Till killarna får vi väl beställa om svärmor inte ska gå under *s*
Tror jag fått med allt nu