• sweet saint

håruppsättningar i Linköping, Jönköping, Tranås

Är det nån som kan tipsa mig om brta frisörer kring detta område?

Jag är ganska kräsen av mig och är ute efter en fantastisk frisör som är super på uppsättningar..

Någon som vet?

• Svar på tråden håruppsättningar i Linköping, Jönköping, Tranås
  • GithKat

De ska vara duktiga på hudoteket i Jönköping har jag hört. Själv ska jag använda mej av svärmors frissa om hon har tid. Verkar vara en av Nässjös mest eftertraktade frisörer. Vet ej namnet där för jag har ännu inte själv besökt henne.

• sweet saint

tack o tack!!

ska komma ihåg det!!
    Får du reda på namnet så kan du kanske skriva ner det??!

Mer tips någon??

• sweet saint

finns det ingen som kan ge mig lite mer tips??

*nyfiken*

• AnelP

I jönköping:hudoteket är jätte-duktiga(ska själv göra min uppsättning där)
    Sen en tjej som jobbar på kalufsmakarn i jönköping är väldigt poppis också.
    www.kalufsmakarn.se du kan kolla hennes upsättningar där, jätte fina. Hon är väldigt trevlig också, har klippt mig av henne innan.

• AnelP

ska kanske tillägga att kalufsmakarn har blivit utvald till jönköpings bästa salong med:)

• sweet saint

Tack sa jatte mycket!!!!!!!
    VaD DUKTIGA DE VERKAR VARA!!!
    Oj caps lock pa...

vet du vad som ingar i priset?

• AnelP

Jag kommer att få betala 2900kr för hår uppsättning ochsminkning och hjälp på med klänning o så.

Kalufsmakarn vet jag ej vad hon tar.En klippning kostar 400kr där så hon kanske tar en 2000kr för upsättning som på hudoteket.

• sweet saint

ok!!
    tror du de flesta kommer hem till en pa sjalva dagen eller ska man aka dit?
    har ingen aning om dessa saker......

• AnelP

jag måste gå dit till hudoteket, men de hjälper mig ut till bilen sen o ser så jag inte skitar ner klänningen. Efter som jag skagöra både smink o hårupsättning och naglar(kanske gör det själv) så skulle det ju vara väldigt många som skulle behöva komma hem till mig den dagen*L*

• AnelP

men någon enstaka frisör kan nog komma hem,likadant om du hyr in någon frilans sminkös så kan de nog också komma hem mot en extra lite betalning

• MiJa

Har också börjat leta i samma trakter, gärna i Tranås (eftersom bröllopet ska vara där.) Har ingen aning om vart man tar vägen. Man vill ju att det ska bli perfekt! Säg gärna till om du hittar någon bra innan mig!

• sweet saint

miJa:

Vet du nat om AK's frisorsalong? (i tranas, mitt emot Badhotellet pa Storgatan)
    Jag klipper mig dar, men vet inte om de ar duktiga pa haruppsattningar..?

Sjalv fastnade jag for tillfallet for "Kalufsmakarn", nar jag fick se vad de gjort.. Sa himla fint!! Men det ar klar att jag foredrar att de finns pa samma ort som en sjalv.

AnelP:

Tack igen for dina tips!! Super!!!

• AnelP

var så lite så.Kul att man kan ge tips.

Svar på tråden håruppsättningar i Linköping, Jönköping, Tranås