Era åsikter om "Mary Kay"?
Någon som provat produkter från Mary Kay?
Vad tycker ni om dessa?
Någon som provat produkter från Mary Kay?
Vad tycker ni om dessa?
Jag har testat och jag tycker både att de är urdåliga och att de är svindyra.
Ok, provade du hudvårdsprodukterna eller makeupprodukterna.
Vad upplevde du som dåligt med produkterna?
Jag tyckte också att det lät dyrt men jag jämförde då med de lågprisprodukter jag brukar köpa i vanliga fall. Köper man märkesgrejer kan de väl inte vara så mycket dyrare?
Det är så att jobbarkompisen har börjat sälja och jag blivit nyfiken på att prova produkterna men tänkte kolla runt lite först vad andra som provat har för tankar kring produkterna.
Både och men jag tyckte att hudvårdsprodukterna var bättre än makeup-produkterna.
Det var väl bara att de inte passar min hudtyp. Tyckte inte alls om dem.
Ja, de och märkesgrejer håller väl ungefär samma prisklass. Men jag tyckte de var för dåliga produkter i jämförelse vad de kostar.
jag har hört andra som tycker att deras grejer är jättebra så det är ju mycket en smaksak.
Var på ett Mary Kay möte förra fredagen.
Så jag handlade hud produkter. DYRT för en som är dålig på att smörja in sig.Känner lite agg till sälj tekniken för vi fick gå in en i tagit och då hade hon plockat ihop en hög och sa de ska du ha, och de här är bra. Priset 1200:- men det fick jag dela upp på hur många månader som helst. Så det är med kritiska ögon jag provar det här
Jag har provat men med min känsliga hy så reagerade jag väldigt mycket tyvärr. Så jag kan inte använda dessa produkter.
Köp en produkt i taget och prova!
Jag köpte hela kitet sedan fick jag värsta utslagen och reaktionen (har extremt känslig hy).
Jag pratade med en hudläkare och frågade om produkterna och hon sade att de är bra men man ska ju alltid vara försiktig med nya krämer.
Alla försäljare är ju inte lika bra på hudtyper och att sälja rätt...
Men jag tycker att de kostar lite väl mycket
Jag har acneproblem och har provat timewise (lila serien) i 10 veckor. Jag har även använt blemish control toner och en lermask från basicserien. Tyvärr så fungerade det inte på mig, jag har mer acne än innan jag började. Min konsult är dock mycket förvånad. Jag är tydligen hennes första kund som inte blivit hjälpt av produkterna.
Sminket har jag också, det tycker jag är helt okey. Satt jättebra på bröllopsdagen. Men visst är det dyrt, tror inte att jag kommer fortsätta handla när det jag har är slut.
Det var utslag jag också fick av produkterna. Inte roligt...
Jag är allergisk mot allt smink. Tror att det är färgämnen, men jag vet inte säkert. Gör eget smink med barnpuder och kol för att få lite sotiga ögon. Blandar kol i genomskinlig mascara för att få svart färg på fransarna.
Det jag vill komma till är att jag för ett tag sedan provade MK:s mascara och jag kunde faktiskt ha den utan att reagera. Fantastiskt, verkligen. Jag vet inte varför jag tål den, med det är himla roligt i alla fall. (Reagerade tom på ID som de ju säger är 110% naturligt...)
Jag har köpt lite smink av en Mary Kay-återförsäljare. Jag tycker att det är helt OK.
Jag gillar att man kan testa vilka färger man passar bäst i när det gäller ögonskugga / läppglans / kajal etc. i lugn och ro. Annars står man ju och väljer i butiken och gissar...