Juni 2007
Någon mer som ska gifta sig under juni månad 2007? Har ni planerat något än?
Vi gifter oss den 2 juni :)
Sååå pirrigt *L*
Någon mer som ska gifta sig under juni månad 2007? Har ni planerat något än?
Vi gifter oss den 2 juni :)
Sååå pirrigt *L*
gudmor..
vi planerar också i hemlis för tillfället..
Den enda som vet något bestämt är min brudtärna... Har gjort en hemsida som jag vill släppa och sprida ut till vänner och familj.. men det får väl vänta ett tag till.. jobbigt när man bara vill prata om och visa det man har planerat..
Förhoppningsvis berättar min sambo om våra planer nu när vi ska till hans föräldrar i helgen.. Är verkligen nervös.. Vi vill att dom ska få reda på det först.. sen sprider vi nyheten ganska lätt :)
Även här är det lite hemligt ännu :) Spännande att höra reaktionerna sedan, tycker jag! Men det känns lite jobbigt ibland att man inte ska säga något förrän till sommaren först (då ska vi berätta för föräldrarna)
vi kunde inte hålla tyst berättade det för familj plus närmsta vännerna ganska fort kände att ja va tvungen att dela med mig av min gäldje roligt med en till den 30/6-07 samma som oss vart ska ni gifta er? visst är det såå roligt å kolla på olika klänningar, håtuppsättningar å blommor man bara *längtar*
Hej hej!
Jag hoppas på att bli gift i Juni 2007, eller möjligtvis i Maj.
Kul att det finns fler!
vi har pratat om att gifta oss pingst 07.
Klänning är redan klart.
Ska boka kyrka efter nyår. Det blir även att börja kolla lokaler efter nyår.
Här är en 07:a till! Vi har inte kommit så långt i planeringen än, mest funderingar.
Hej hej!! Någon brud här idag?
Jag är här! Har du fått mitt mail så att du vet vem jag är?
Skojar bara,... vänta lite...
Här är jag...