Nån som gifter sig i april?
Nån mer som planerar bröllop i april?
kram
Hellan
Nån mer som planerar bröllop i april?
kram
Hellan
Kyrka, Frisör, festlokal, fotograf, präst, tärna och värdparet har vi pratat med och brudnäbbarna, min klänning kommer hem nån gång i veckan eller i början av nästa, Var inne o började kolla på killens idag, inbjudan är fördig bara frimärken kvar men de ska skickas nästa helg, det är mikn ring men jag har börjat kolla lite vad tycker ni om denne?
www.brollopstorget.se/Smycken/Bilder/Smycka/8_normal.jpg
Jag tycker att den är fin är bara 20 ... men man kanske tröttnar.. vad tror ni?
någon som fixar maten och så... det som är kvar är städning och bakning till lysning, några som serverar och killens kläder, brudbukett och min ring, skicka ut bröllopskorten... sen är det nog inte så mycket mer... *ler*
mimsis:
Är de ni som gifter er i Kristine kyrkan? Såg att de var ett parv där på påskafton... Vi gifter oss i Kristine den 6 maj.
Lycka till!
Nej! om du menar oss så är det inte det... vi gifter oss utanför Vetlanda
Nej, det är inte vi..
Råkade faktiskt skriva i denna tråd utan att se att den var egentligen för Er i Jönköping. Vi bor i Stockholm.
Men det är kul att "snackas" lite ialla fall *ler*
mimsis.
du är så välkommen... JAg startade denna april-tråd men nu blir de ju maj-brölp
lop istället
Jaså? för oss blev det nästan tvärtom. Vi bokade den 17 juni först, men sen kände vi att det var så väääldigt långt borta, så vi flyttade det lite närmare i tiden. hihi
Vi gifter oss också den 22 april i Västerås domkyrka. Tycker mig ha koll på läget. Håller på och hitta en guldsmed som kan göra de ringar vi bestämt oss för till ett bra pris. Träffade prästen idag i ett annat sammanhang och han tyckte det räckte om vi bokade in vigselsamtal och "genrep" i mars. Vi ordnar maten själva tillsammans med familjen. Skickar nog inbjudningarna i början av mars. Väntar på magneterna från Vistaprint som jag ska skicka med inbjudan.
Ta det lugnt i all planering!
Kram till er
Fragila: Vi ska ha lysning med så vi skickar ut våran i slutet av månaden nu... ska bli skönt och kunna prata om det med alla andra...*ler*
Vad smart! med magneterna, alltså! Har jag inte alls tänkt på att man kan göra.
Vilken bra idé! Man tackar! :)
Vi gifter oss 1 april!
Vi gifter oss också 1 april..då vi varit förlovade 3 år på dagen
Vi gifter oss den 30 april - på Valborgsmässoafton, i Göteborg.
Ja, det är lite pirrigt nu faktiskt. Vi har inte bestämt till 100 procent VAR vi ska gifta oss. Vi har festlokal förstås, förrättare, mat, musik. Men var ska ceremonin äga rum? Suck...
Vi valde detta datum eftersom det är tre år sen vi träffades (ungefär!) och jag är väldigt fixerad vid att det ska va ett jämt och bra datum och så kan vi fira 1 maj dagen efter med extra lycka och glöd!
Först funderade vi på 1 maj - det hade varit mer personligt för oss - men det är ju vardag dagen efter.
Just nu är det mest pappersarbete. Hindersprövning, namnbyte m m.
Oj, var tråden bara för Jkpg? Ups...
Valli, ALLA får såklart skriva i denna, bara kul!
Här finns en till "allmän" apriltråd! Puffa gärna upp den lite, det va full fartr ett tag men nu ligger den lite nere!
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1318535.html
inbjudan pålagd... får se om alla kommer fram.... hur långt har ni kommit i planeringen?