• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • tvillingsjäl

oj..hmm..kommer inte ihåg vad det jag köpte heter..har slut nämligen...men jag ska kolla upp det åt dig!! Jag köpte iaf det på en hälsokostaffär, gå in å prata med dem, var bara tydlig med att det INTE får vara en massa kolhydrater eller andra sockerarter i det, då visar dom dig det rätta!

• lilla-Angelina

Jessie76
    DEt är bara att gå till en hälsokostbutik och förklara du vill ha ett proteinpulver för att gå ner i vikt..
    Blanda i lättkesella, minimjölk, pulver, frysta bär o mixa!Kanongott o mättande!

• Jessie76

Va gulliga ni e! Tusen tack, då ska jag fara å handla idag.

För övrigt så har vi typ 17 grader kallt idag - brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... Blir kyligt å gå hem idag, men det får man ta när man bor i urskogen

• aug06

Tvillingsjäl: vore intressant och veta vad du så ofta dricker för proteindryck men inte kan namnet på.

Finns ju att hav av dem på marknaden

• tvillingsjäl

aug06: Jag har haft slut ett tag nu å har kastat bort burken..men jag måste ju köpa en ny snart...då ska ni alla som undrar få veta!
    jo det finns en massa såna proteindrycker, men många av dem är inte så bra ur GI synvinkel då de innehåller en massa kolhydrater för snabb återhämtning efter hård träning...men som sagt, det är bara att fråga personalen...nu kör ju jag efter Gi så för mig är det kanske viktigare än för dig, du kör ju en "egen" metod!

• sweet saint

halla!!
    Hoppas ni har det bra!!!!!

Ville bara dela med mig om vad vi kom fram till igar..

Nu har jag slangt mina p-piller och vi ska borja forsoka fa barn!!!!!!!!!!!!!!

Har gatt pa p-piller ganska lange sa det kommer val ta ett tag, men nu har vi iallafall tagit forsta steget!!!!

Ar lite glad sa dar...

• Jessie76

Gläds med dig
    Du/ni tar verkligen rätt beslut, kul att killen din oxå vill

• Jessie76

Jag inväntar tips angående proteindrinkarna f ö... Jag har inte tid att leta på affären iaf inte 2 veckor framöver för sambon jobbar kväll så jag får skicka honom att köpa. Ni vet då måste man veta exakt vad men ska ha

Ha en supertrevlig helg allihopa!

• tvillingsjäl

sweet saint: WOW!!!!! GRATTIS!!! vilket underbart beslut! men räkna iaf med att det kanske tar nån månad med tankte på p-pillrena...fast å andra sidan, vem vet? Det kanske går på första försöket oxå!

Otroligt glad för er skull, grattis igen!

• sweet saint

TAck!!!!

Jo vi räknar med att det kommer att ta ett tag innan nåt händer. Kroppen behöver ju lite tid..
    Men det skulle vara härligt om det hände i maj...
    Men det känns bra att ta detta beslut så att man hinner planera lite...

Vi är lite pirriga... det är ett stort beslut och vi är båda livrädda, och förväntansfulla...

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg