Fruar - 23 juli 2005 Ny tråd
Hej, Fruar 23 juli 2005!
Den förra tråden har blivit avstängd för svar, så här är en ny!
Är lite nyfiken på hur ni har det nu, såhär drygt 3 månader efter bröllopet!
Hej, Fruar 23 juli 2005!
Den förra tråden har blivit avstängd för svar, så här är en ny!
Är lite nyfiken på hur ni har det nu, såhär drygt 3 månader efter bröllopet!
Ingen som hittar hit?!
Mjau!
Hej! Vi gifte oss med 23/7. Såhär 3 månader efter ser livet ganska mycket ut som vanligt igen... Fast det är förstås härligt att ha en gnistrande ring som påminner om att man hör ihop på riktigt! Kollar i våra rejäla bröllopsalbum ett par gånger i veckan och blir helt lycklig av att tänka på den dagen! Dessutom har vi vår bröllopsresa kvar, Två veckor i goa över nyår ska bli härligt! Hur tycker du det känns att vara gift?
Hej, anna_80!
Äntligen ett litet "livstecken" från någon 23-juli-brud! Välkommen till tråden och hjärtligt Grattis till er!
Var någonstans i vårt avlånga land stod du brud?
Jag gifte mig i Vä St:a Maria Kyrka, strax utanför Kristianstad.
Jodå, det känns fint här! Det är ju som du också säger - vardagen har ju infunnit sig... Men en trevlig vardag som fru!
Känns så härligt med vigselringen och jag tittar på den stolt då andan faller på!
Vi har inte heller gjort någon bröllopsresa ännu.
Jag är adopterade från Sydkorea (kom hit 1975 vid 17 månaders ålder) och vi planerar att resa dit (första gången) nästa vår/försommar. Blir troligen någon gång i slutet av maj/början av juni.
Blir ju Mitt livs resa!
Låter jättemysigt med Goa till nyår!
Puffetimjau!!
Vi har fått en massa fina bilder från bröllopet från släkt och vänner!
Är så roligt att se!
Skall försöka få till ett vettigt album!
Hej hej
Nu har jag hittat hit oxå.
Kul att vi kan fortsätta att hålla oss kvar här. Jag kan ju erkänna att jag inte är inne alls lika ofta nu som innan jag blev fru sissi.
Denna sidan var som en drog innan bröllopet (jag var inne flera gånger om dagen)
Så hittade jag Dej Sofia att prata med och vi gav varandra lite råd och så.
Väldigt fina blommor hade vi ju oxå tycker jag
Kramar Sissi
Min-Ah:
Tack så mycket! Vi gifte oss i Halmstad, som är min hemstad.
Det låter verkligen som en spännande resa ni har framför er! Visst känns det som man har en liten del av bröllopet kvar när man har sin bröllopsresa att se fram emot?
Jag är inte lika bt-beroende som innan bröllopet, men jag kollar in här rätt ofta ändå. Tyvärr är det ju inte riktigt lika kul längre... Men man kan ju alltid komma med kloka råd och skryta lite med sina fina bilder! (fast nu kanske man snart får börja lägga ner på den fronten med)
Blomman24 & anna_80!
Hej och välkomna till fortsättningen på vår 23-juli-tråd!
Jag är nog fortfarande ganska "beroende" av BT...Inte riktigt lika mycket, men är här och surfar nästan varje dag. Kollar läget!
Jo, den här resan till ursprungslandet, Sydkorea är ju en spännande grej, verkligen!
Vet ju ingenting om Korea, nästan. Är mycket att hinna sätta sig in i!
Och språket är ju helt sjukt svårt! Lär bli rejält krångligt att kunna lära sig nå't!
synd att ingenting av det finns kvar. Jag var ju så liten när jag kom till Sverige (17 mån).
Hoppas att våra koreanska vänner kommer att hjälpa oss med resan. De har ju lovat det, men jag har inte hört från dem sedan innan bröllopet. De bor hos sonen i Stockholm nu.
Skickade ett brev till dem efter bröllopet, men de har inte svarat på det.
Får väl ringa till dem endag och kolla läget...
Hej!
Nu har jag också hittat hit. Är inte här så ofta längre, men tycker det är väldigt kul att det finns en tråd för oss 23/7:are!
Annars håller jag med anna_80. Livet har gått tillbaks till det "normala" men minnena och bilderna från vår dag gör mig lycklig. Min man och jag pratar ofta om vårt bröllop och om hur fint, bra eller kul det var och så gör även vår respektive släkt.
Även vi har bröllopsresan kvar. Åker till Nya Zeeland via Singapore den 20/12 och ska vara på resande fot under en månad. *längtar*
Min-Ah
Hur gick det med dina bilder? Blev det en ny fotografering eller?