Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
SimbaBamba, vad tror du om Capo`? Jag ska ringa dem idag och beställa tid :) Bokade make up på Moj Life igår och de var supertrevliga och rekommenderade Capo. Jag tänkte först på Larsson & Lange också, men nu tror jag att det här blir bättre! Hade bokat Emesuelle, men de gav mig HELT fel magkänsla, de var inte ALLS trevliga..
Glücklich
Har aldrig hört talat om Jenny&Jessica men skall genast ta mig dit.. tack för tipset!
Swedie
Hade bokat in Larsson&Lange för 2 mån sen men väntade på definitivt svar (i och med dagen innan är en helgdag och många inte jobbar då), fick svar igår och givetvis så blev det ett nej, min frisör(som blev korad årets bästa svenska frisör), skall på kurs i London då...aaaaah blev sååå ledsen...Skall kolla på Capo också...jag har varit lite tveksam på dem bara...men vi får se..tack för era tips i alla fall :)
Let me know vad du beslutar dig för.. Det känns så himla jobbigt att välja, man vill ju att det ska kännas rätt.. Kanske man bör ta Larsson&Lange i alla fall. Vad heter din frisör? Kanske går hon att få på min bröllopsdag den 17e juni :)
Har ni kommit fram till en ny dag för träff?
Swedie
Pratade med 3 nya frisör salonger varje dag, detta är ju helt sjukt! Bla Capo...tyckte att dem var jättedyra...t.o.m dyrare än Larsson & Lange och så duktiga tycker jag nog inte att dem är. Men det beror nog lite också på vad du tänkt dig göra med håret. Jag skall sätta in löshår och ha det utsläppt...typ a'la Gisele Blumchen...lite Jessica Simpson lockar...vet du vad jag menar? Enkelt men ändå stylat..
menade så klart att jag va inne och pratade med tre nya frisör salonger idag...;)
Hmm, Simba, vad kostade det på Capo?? Har du kollat med Emesuelle, de har ju brudfrisyrer som inkluderar löshårsslingor :)
Capo tar 2.500:- + hyra av hår!
Larsson & Lange tar 2.700:- för uppsättning + smink, håret får man köpa själv.
Men nu har jag hittat en ny salong...:) Verkar jättebra ligger på N. Skolgatan och jag tror att den heter &HÅr.De tar 1.800:- för uppsättning+smink inkl hår och det verkar super!
Woah, Capo är ju jättedyrt!! Inte aktuellt för mig längre.. det får bli Larsson och Lange då!! Hmm, &Hår.. låter intressant.. Får jag se dina bilder efter att du gift dig så jag kan bestämma mig? :D ;)
kanske det kanske....hahahaha
Vi får se vad jag bestämmer mig för,men om du tar Larsson & Lange så råder jag dig till att ta S.Tull och inte Triangeln...Matilda och Emma tycker jag är bra...men som sagt det beror lite på vilken look du är ute efter..skall du ha en uppsättning?