Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Den är super fin. Var har du köpt den? Jag ska hämta min på fredag hos Palm design, ska bli jätte kul att prova den igen...
Grattis jespers darling!! Wow vad det går framåt för dig. Snart är du färdigplanerad (som om det skulle hända oss i det här gänget ;)). Men klänningen är jättefin, lite svårt att se bara när den hänger på en galge. Ser fram emot fler foton sen :)
Du kan ju prova att hänga den i städskrubben :D. Eller det kanske inte funkar på Jesper. Nä fy på mig så stereotypiskt jag tänker :)
Jag har köpt den av en privatperson. Hon blev aldrig nöjd med färgvalet (den är helt vit) så hon gjorde en ny.
Med andra ord, den är aldrig använd.
Betalade 1400:- för den
Jag ska skicka fler foton efter helgen. Då ska jag ha den på mig. Lite lättare att se då
Det som jag är färdigplanerad med:
Kyrka- bokad
Festlokal- bokad
Ring- beställd
Klänning- köpt
Handskar- köpt
slöja- köpt
skor- har sen innan
handväska- köpt
Makeup- bokad
Inbjudningarna är nästan klara
Börjar arta sig
Jag har nog fått en idé om hur min ring ska se ut *ler*.
Nästa vecka ska jag träffa min frisör igen så jag ska prata med henne om lite håruppsättningar igen.
Jo, vad gäller solister så kan jag rekomendera att ni kontaktar Musikhögskolan (tex i Malmö) hellre än kommunala musikskolan, där är dom lite duktigare och det behöver inte bli mycket dyrare.
På fredag ska jag ta med min mamma och titta på brudklänningar, det är typ det första jag gör nu (efter att ha bokat lokal då) känner mig grymt sen i planeringen när jag ser hur långt ni andra har kommit *panik*
jespers darling: Klänningen ser jättefin ut.
Usch jag tycker jag ligger efter som bara den. Har inte hänt så mycket på ett tag!
Vi har bokat kyrka, festlokal??.
Klänningen ska sys och jag har tagit mått och börjat titta på tyger.
Köpt slöja, skor, tärnklänning, tiara, tårtpar.
Eftersom vi inte är säkra på lokalen så kan vi inte beställa inbjudningskorten än.
Puh76 har du inte kollat upp andra alternativ än Börringe?
bamsebull
Här kommer nr till solisten vi ska använda oss av, 070-3797736 Katarina Larsdotter-Wendel.
Ha dé
Jespers darling
Kanonfin klänning!
Å billig dessutom... bra kap!