• LJ82

Är ny på denna sida.

Hoppas jag kommer få det roligt och jag kan planera lite och få ideer här i från

Vi ska gifta oss vintern 2006, datumet är 2/12 än så länge inget bestämt än. Måste ringa och kolla kyrkan. Men det är antingen första eller andra advent som vi har tänkt oss att den stora dagen ska vara.

Så nu tänker jag tittar runt lite här

• Svar på tråden Är ny på denna sida.
  • Cybermamman

Hjärtligt välkommen du kommer att upptäcka en helt ny underbar värld och förhoppningsvis få många goda vänner här

• sweet saint

vad mysigt med vinter brollop..
    hur lange har du och din blivande man varit tillsammans?

• LJ82

Tack så mycket!!

Vi har varit tillsammans i 5 år och 10 mån.
    Gifter vi oss den andre advent så är det dagen innan våran 7 års dag, bättre att ha datumen samlade

• Singoalla

Välkommen LJ, här kan man få svar på det mesta. Lätt beroendeframkallande denna sajt!

• annaglitter

LJ82
    Välkommen. Som singoalla skriver finns det en risk att du kommer bli sittande "hos oss" för evigt

• sweet saint

jag och min pojkvan har precis forlovat oss efter ca 3 ars underbart forhallande. Jag hoppas att vi gifter oss i sommar, men vi ska prata lite mer om den saken senare.. vill bara njuta av att vara ny forlovad ett litet tag till..

• LJ82

Tack ja jag sitter kanske här hela dagarna och glömer att planera med den blivande mannen

Vi har bara varit lite trögstartade med bröllopet, men har aldrig riktigt vetat vad jag velat ha eller så.

Det var kanske bara en månad sedan som vi bestämde ett vinterbröllop.
    Klänningen ska vara vinröd.
    Det är det ända som jag är säker på

• Blivande Fru!

Kul Välkommen!
    Kom själv hit i veckan Ska gifta oss 29/7 2006.
    Själv har jag bokat kyrka, lokal, fotograf och catering .
    Kalla mig galen!

• Sesselin

Välkommen, det här forumet är vanebildande.
    Jag har fått många bra tips och idéer.
    Själv ska jag gifta mig den 10/6 2006 och lokal, musik samt mat är beställd. Är väl ute i väldigt god tid som Blivande fru!

• LJ82

Ja fast det är ju bra att vara ute i god tid. Själv ska jag ta och ringa kyrkan i veckan även snacka med ägarna där vi ska ha efterfesten.
    Så något blir gjort

• Lapinette

Japp, som alla säger så är BT beroendeframkallande. Själv sitter jag här med hörlurar (med musik jag laddat ned inför bröllopsfesten) och diggar, dricker champagne (som vi kanske ska ha som brudskål) och chattar på BT medan den stackars blivande kollar på en film på TV.

Det är lätt att planera på ...tänk även på mannen! Oftast har vi tjejer en dröm om hur bröllopet ska vara och springer iväg i planeringen. Låt honom få tycka till om allt eller kanske få ansvaret över en viss del. Jag tänkte överlåta bröllopsresan (vi ska ta en mindre och kortare direkt efter bröllopet och en längre 6 mån senare). Har svårt för att släppa men samtidigt så vore det jätteskoj att bara åka ut till Arlanda utan en aning...

Röd klänning låter helt underbart!!

• Pellestjej

Hej hej!
    kan inte mer än hålla me alla om att denna sida är beroendeframkallande, den gör tiden fram till bröllopet lättare att härda ut... känns som om det aldrig skall bli sommar.
    planeringen är full gång

Svar på tråden Är ny på denna sida.