• Bröllopstokiig

När färga håret innan bröllopet?

När ska man färga håret innan bröllopet? Jag funderar på att göra det typ en vecka innan... Jag har alltså redan färgat hår men jag tänker färga utväxten så att färgen är så fräsh som möjligt... :)

• Svar på tråden När färga håret innan bröllopet?
  • Bröllopstokiig

Jag pratade med min friör och vi kom fram till att ca en vecka innan blir lagom, då sitter färgen kvar men den allra första starka färgen har försvunnit.

• Bröllopstokiig

Min frisör skall också göra det 6 dagar innan, då sitter lystern fortfarande kvar och den överflödiga färgen försvunnit helt.

• Bröllopstokiig

Okej, skönt att höra att jag varit inne på rätt spår :) En vecka innan blir det! Tack för hjälpen och lycka till med era bröllop!

• Bröllopstokiig

Jag gjorde slingor med huva, en vecka innan bröllopet. För den som tänker göra det, tänk på att kolla att det blir snyggt gjort. Jag hade bråttom och såg inte att slingorna inte var ända till hårbotten på sidorna så det blev jättefult när jag satte upp håret. Jag fick som tur var tid dagen innan bröllopet att fixa dom, med folie. Då i en annan stad och hos annan frisör.
    Kan vara värt att tänka på....

• Bröllopstokiig

Jag ska färga håret hos min frisör 4 dagar innan bröllopet, hon tyckte att det var lagom. Nära, men jag hinner ändå tvätta det några gånger innan.

• Bröllopstokiig

minst 1 vecka innan så överslotts färgen är ute...jag vet själv att snyggast är det efter 1 vecka*tycker jag alla har olika smaker*

Svar på tråden När färga håret innan bröllopet?