• Bröllopstokiig

fin festlokal i haninge

någon som har tps om någon fin festlokal i haninge
    bör rymma 50 -70 personer.

monica

• Svar på tråden fin festlokal i haninge
  • Bröllopstokiig

Hej Monica.
    Vet inte om du är ute efter en festlokal där du själv kan ordna med mat och dryck för då finns Vendelsö Bygdegård, och Västerhaninge Bygdegård som båda är jättegulliga lokaler.
    Vill annars varmt rekomendera Årsta Slott, om det är den typ av lokal du är ute efter. Vi hade vår bröllopsfest där på midsommarafton och är så otroligt nöjda. Jätte god mat och professionell och urgullig personal på alla sätt och vis. Sedan är ju slottet så otroligt vackert.
    Lycka till Malin

• Bröllopstokiig

MALIN!!!

Vad kul! äntligen ett inlägg om Årsta slott. Vi ska ha både vigsel och bröllopsfest där i september. Skulle bli JÄTTEGLAD om du ville berätta mer om hur ert bröllop var.

• Bröllopstokiig

Finns det någon hemsida för Årsta slott?

• Bröllopstokiig

Vad kostade det på Årsta slott?

• Bröllopstokiig

800kr/pp inkl dryck

• Bröllopstokiig

titta på hemsidan, där står menyerna, vin och mousserat kostar ca 300kr/flaska... De tar ingen lokalkostnad

• Bröllopstokiig

Dalarö Socitetshus är jätte fint!!!

Lycka till!!

• Bröllopstokiig

Elena!
    Vi vigdes i Österhaninge Kyrka och hade sedan middag och fest på Årsta Slott. Kan bara säga att vi har blivit otroligt väl omhändertagna av alla på Årsta Slott. Restaurang chefen Pia Dolk är så otroligt duktig och hon och den övriga personalen fick allt att bli perfekt. När vi kom till Årsta efter vigseln hade vi en drink ute vid fontänen på framsidan vilket var jätte mysigt. Sedan hade de öppnat museet så de som ville kunde gå där och kika lite innan middagen serverades. Eftersom jag och min man inte kan speciellt mycket när det kommer till vin och vad som passar till vad lät vi Pia bestämma och hon är verkligen kunnig och allt blev så bra, drickat passade perfekt till maten som vi åt. Under middagen hade de som serverade hela tiden koll med vår toast master vilket gjorde att allt gick så otroligt smidigt. Efter middagen gick vi ned där det serverades kaffe med avec, och då rullade de även in tårtan på dansgolvet. Vi hade en DJ som spelade och han drog igång rätt så snart efter tåran serverades. Vi åkte därifrån 00.45 men de övriga hade dansat vidare till till kl. 01.30 (DJ spelade 30 min. extra). Jag har doch en liten varning, och det är för det trappsteg som är mellan rummen där baren är och "hallen", vi var nog 5 st som ramlade där under kvällen, däribland jag (ingen gjorde sig illa som tur var). Jag hoppas och tror att din kväll kommer att bli lika lyckad som min och komihåg att njuta varje sekund för när man har roligt så går tiden så otroligt fort. Kram Malin

• Bröllopstokiig

ang årstaslott, så ville vi boka bröllopsmiddag i december. Men det gick ej pgr av att vi skulle behöva var minst 70 personer. Dom har julbord då.

Svar på tråden fin festlokal i haninge