Catering kring Dorotea-Hoting-Strömsund???
Någon som har tips på företag eller privatpersoner att anlita för catringuppdrag kring Dorotea, Hoting, Strömsund-området? Med bra pris och GOD mat?
Någon som har tips på företag eller privatpersoner att anlita för catringuppdrag kring Dorotea, Hoting, Strömsund-området? Med bra pris och GOD mat?
Snälla någon hjälp! Ingen som har något förslag?
Turbogrisen i Strömsund (Beppe Wolgers son)
Det finns en restaurang i Strömsund som också har catering. Tror den heter "Mats Bistro"
Hoting unlimited
I Backe caterar mataffären.
Simonssons har catering och lika så Mats Bistro. Var ska ni gifta er? Vi ska gifta oss i Strömsund på Nyårsafton!
Funderar på att gifta oss i Tåsjö kyrka, men vet inte när än. Vilka har bästa ryktet av dessa cateringfirmor då?
Jag vet inte riktigt. Men jag har ätit julbord från Simon och det har varit jättegott, det e det enda jag vet. Jag har lunchat på Mats Bistro och det har ju varit okej. Stor hjälp va
Tackar för tipsen! Tar gärna emot fler tips samt vilken mat som är godast på respektive ställe... Tack iallfall!
Ett tips till...kolla med Hotell Nordica (nyöppnat i Strömsund) om de har catering.
Mats Café och Bistro har helt klart den godaste maten omkring hela området, utan konkurrens!!