stressad brud är gift!!!
Allt var så underbart, vi hade begagnade och hyrda kläder, billig blombukett med rosor och murgröna, hemsminkning, håruppsättning hemma och en vän som fotograferade, hembakad tårta, caterad mat, hemgjorda trycksaker, fest i en bygdegård. Och jag ska erkänna att jag faktiskt var orolig för att jag skulle känna mig lite missnöjd pga alla besparingar, men det är jag absolut inte!! vi fick en sån underbar dag, tack vare alla vänner som ställde upp för att hjälpa oss! buketten var helt perfekt, håret föll iofs ner lite efter x antal timmars fest, sminket höll ganska bra och tårtan var smaskens! så idag är jag bara så glad att vi vågade ha ett budgetbröllop, hade inte velat betala ett öre mer än vad vi gjort, för dagen blir inte bättre för att man lägger ner massa pengar! Hela kalaset gick på 19000kr och då hade vi 40 gäster. allt är redan betalt och klart, vi behöver inte grubbla över lån flera månader framöver, och det är vi glada för!
Två gånger igår började jag gråta, dels när jag såg min sambo i sina finkläder första gången och när jag skulle säga mina löften till honom i kyrkan! Jag älskar honom så mycket och det är det som betyder mest för mig
här finns lite bilder om ni vill se
groups.msn.com/stressadbrudsbilder/brllopet.msnw