• stressad brud

stressad brud är gift!!!

Allt var så underbart, vi hade begagnade och hyrda kläder, billig blombukett med rosor och murgröna, hemsminkning, håruppsättning hemma och en vän som fotograferade, hembakad tårta, caterad mat, hemgjorda trycksaker, fest i en bygdegård. Och jag ska erkänna att jag faktiskt var orolig för att jag skulle känna mig lite missnöjd pga alla besparingar, men det är jag absolut inte!! vi fick en sån underbar dag, tack vare alla vänner som ställde upp för att hjälpa oss! buketten var helt perfekt, håret föll iofs ner lite efter x antal timmars fest, sminket höll ganska bra och tårtan var smaskens! så idag är jag bara så glad att vi vågade ha ett budgetbröllop, hade inte velat betala ett öre mer än vad vi gjort, för dagen blir inte bättre för att man lägger ner massa pengar! Hela kalaset gick på 19000kr och då hade vi 40 gäster. allt är redan betalt och klart, vi behöver inte grubbla över lån flera månader framöver, och det är vi glada för!

Två gånger igår började jag gråta, dels när jag såg min sambo i sina finkläder första gången och när jag skulle säga mina löften till honom i kyrkan! Jag älskar honom så mycket och det är det som betyder mest för mig

här finns lite bilder om ni vill se

groups.msn.com/stressadbrudsbilder/brllopet.msnw

• Svar på tråden stressad brud är gift!!!
  • anna_80

Grattis! Ni såg lyckliga och fina ut! Härligt!

• Jenca

Vad fina ni var, och vad stilig er son såg ut i sin kostym oxå :)

Grattis!!

• Åre bruden 07

Vackert Ni var verkligen jättefina
    stort grattis

• sarah*

ni var verkligen vackra, fin klänning vad är det för någon???

• dala82

Stort grattis till er båda!

• Pilularia

GRATTIS!!!!

Det låter ju hur påkostat som helst och ni var jättefina i era bröllopskläder!!!

Det viktigaste är ju ändå inte hur mycket det kostar utan hur dagen endå blev!

Jag tror nog att det är mer jobb med att försöka få ihop ett bröllop som är lite "låg"budget(ska försöka själv med det) än att ha fribudget!

Många lyckokramar till bröllopsparet!

• Jema

G R A T T I S!
    Vad fina ni var allesammans!
    Måste även säga att av vad jag såg, så såg det inte alls ut som ett "budget-bröllop" utan som vilket påkostat bröllop som helst.

Jema

• Blomstra

Grattis! Ni var jättefina!
    Lycka till!

• Junis

Stort GRATTIS från en annan 1-oktober-fru

Ni var verkligen jättefina. Vår dag var också alldeles underbar! Svårt att smälta allt, det tar nog ett par dagar!!!

Kram Junis (från 1 oktober-tråden)

• stressad brud

Tack så jättemycket allihopa! jag vet tyvärr inte vad det är för märke på klänningen, jag köpte den begagnad här på köp & sälj, säljaren hade köpt den i en affär i Uppsala.

• Tosserydsbrud

Grattis

Från en 1 okt brud
    Ni ser så vakra och lyckliga ut men kan man var något annat en sån dag

• krakelspektakel

Var tvungen att smyga in här också och säga GRATTIS!!!

Ni bevisar verkligen att det går att ha ett underbart, fantastiske lyxigt bröllop utan att ruinera sig helt eller behöva kompromissa bort klänning, tårta etc.

Kram och lycka till från ytterligar en 1:a oktober brud.

• Jenny i England

Stort grattis!
    Tyckte du hade en helt underbar bukett, vad kostade den?

• stressad brud

jenny i england, buketten plus corsage (m enkel ros och lite grönt) kostade ca 600kr

• stressad brud

tack så jättemycket allihopa!!

Svar på tråden stressad brud är gift!!!