Inlägg från: hellokitty |Visa alla inlägg
  • hellokitty

    Oups, lite snabb... 2

    Vi inser ju nu hur mycket Cheers har betytt för denna tråden! Utan henne så existerar den ju inte ens!

    Ok, tjejer... Vad säger Ni om denna klänningen? View A

    www.sewbridal.com/Patterns/4714/4714.html

    ...och sedan tänker Ni er en liten kulmage under...

  • hellokitty

    Gerda, Nä...den var tänkt till min kulmage!

    åh så roligt att prova ring!!

    Min karl blev putt på mig igår då jag ringde honom på mobilen.. Han sa bara "Fan, jag är lite stressad.. Jag skulle precis ringa...."

    Jag förstod det då som att han skulle precis ringa MIG och undrade lite vad han menade... Vi pratade ju redan i telefon....
    "Amen, skit i det du!" , sa han surt och la på luren.. Lilla jag blev lite ledsen i ögat...

    När jag sedan kom hem så frågade han varför jag ALLTID ska vara så himla nyfiken.... Han skulle ringa någon om en förlovningsring eller nåt och sa att det kommer ju aldrig gå att överraska dig med något så nyfiken som du är!

    Så jag lovade dyrt och heligt att aldrig mer fråga något.....

  • hellokitty

    ...suck.... jaha.... då går man bara och väntar på ett frieri då..... Det hände inte igår iaf....

    Karln lånade en ring av mig för att få till rätt strlk på ringen... När vi pratades vid igår på lunchen så hade han tappat bort min ring!

    Iofs en ring från en gammal pojkvän men fick den ändå på min 20årsdag och jag tycker ringen är fin.....

    Hoppas han hittar den...

    Hur mås det annars med er tjejer?
    Undrar hur det är med cheers hand... Hon ska väl komma tillbaka snart...?

  • hellokitty

    Gerda,

    Ja, vi får väl hoppas det!!

    Denna helgen är vi ensamma på landet utan plastson så kanske blir något romantiskt.. Får dock inte hoppas för mycket då jag vet vad romantik betyder för honom.. Ger han mig blommor är det alltid blommor som han fått av någon patient!
    Han skulle aldrig springa och handla det spontant själv......

    Ja, ja... Han är bra på så mycket annat!!

    Rödbeta...? hmmmm..... händer att han är det ibland men det är oftast jag som står för rödbetorna annars! En riktig virrpotta är jag!
    Upptäckte senast imorse att jag glömt bort kattens vattenskål i badrummet... Den stod så fint på hyllan därinne....

    Stackars kissen... Jag som blev så sur när hon stod och lapade i sig mitt vatten som stod på nattduksbordet!

    I helgen blir det musbajsplockarfest för min del! Dom verkar aldrig ta slut trots att katten lekt ihjäl minst 20 st!!

    *asg* Förra helgen öppnade sambon den nedersta lådan i byrån och upptäckte till sin fasa att det var hål i ALLA hans yllestrumpor! Han var helt bombis på att det var mal eller något liknande men när han dragit ur alla kläder ur lådan låg det ett fint lager med musbajs i botten..

    Mössen hade minsann tuggat i sig hans nya yllestrumpor!

    Han sa bara: Hoppas du är bra på att stoppa strumpor, älskling!

    HA EN TREVLIG HELG, TJEJOR!!

  • hellokitty

    ChirreBirre!

    Välkommen tebax!!
    Hur är det med handen? Det var nog en av våra möss som du hittade då! Jag sa nämligen till dom att dom skulle fara åt Småland!!

    Vadå, gerda? Har du lämnat kissemissarna själva i lägenheten? Hur klarar du dig?

  • hellokitty

    cheers,

    jo, fått mail men tänkte att du säkert tittar in här!

    Jag som vill ha klänningen till vänster... Attans också...
    Det är mönster till klänningar som man själv får sy upp. McCalls.... ska kolla deras mönster på NK efter jul tänkte jag....

    Dom lär kosta skjortan att sy upp!

    Roligt med ny mobbe! Jag lämnade in min SonyEricsson på lagning i September! måste nog ringa och höra om den kanske är klar nu efter 3 månader.... Dålig stil av dom att inte ringa isåfall, tycker jag....
    Dessutom gav dom mig en lånetelefon som inte fungerade!!

    hmm....jag tycker 129:- i månaden låter lite mycket för abonnemang..... FÅr du ringa helt gratis då, eller?

    Jag har Telias 59.. 59:- i månaden plus 59 öre /minut..

  • hellokitty

    ooooohhhhhhhh..... Vill du bli lite personlig........ :-P
    *blink blink*

  • hellokitty

    Hooooohooooooooo...?

    Är ni och fikar med Vickan och Madde, eller?

  • hellokitty

    asch, jag är så bra så jag hinner med både och!

    Nä, jag måste joppa lite nu! När försvinner ChirreBirre? Som vanligt?

    Jag måste sitta över lite idag...

  • hellokitty

    *avis*

    ...vill också ha en osynlighetsmantel....och sluta vid 17...

  • hellokitty

    Hej brudar!

    Hur är det med er?
    Här är det inte någon ring på fingret än..........

    Cheer,
    Vad var det för fälla som tog den musen då?

  • hellokitty

    Kanske det Cheers,

    Eller så kanske dagen efter julafton... eller kanske 3 dagar efter julafton....
    eller kanske imorgon!

    Jag tror också det bli runt jul....

    Aha, vi har alla möjliga sorters fällor men måste hålla med om att dom blåa inte är så bra.... Vi tejpade dock fällan så att "hålet" skulle bli mindre och fällan skulle slå igen lättare. Då funkade den bra! Var det en minimus?

  • hellokitty

    hmm.... vad har hänt med er, tjejer?!?!?!?!?!

    Detta är ju UNDER ALL KRITIK!!

    Tråden får inte dö på detta sätt.....

  • hellokitty

    Tudeliduuuuu!!!

    Got my bling-bling imorse! Jag är ringmärkt!!!!!!!

    IIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!

  • hellokitty

    tappetitappetitapp! Hepp!

    Har haft ett fånigt leende på läpparna hela dagen och kan inte sluta stirra på fingret....... Den bara sitter där.... Den passar så bra på mig!!!! Den är såååå fin och husbandet gjorde sitt bästa för att vara lite romantisk..... Jag är förlovad!!
    Vad kallar man husbandet nu? Husband? Fästman? Blivande make? Blivande exmake?

  • hellokitty

    Gerda,

    Ledsen att behöva säga det.... men det var ena fula gubbar du fick till! .-D .-D

  • hellokitty

    Oups!
    Cher hittade mig......

    Ja, jag håller fortfarande på att smälta julmaten....
    Suck... Det sista av skinkan kommer nu bli småbitar till framtida pyttipannor...

    Varför gör man ALLTID mat för typ 100 personer? Och varför lär man sig ALDRIG till julen därpå?

  • hellokitty

    Holy sh*t!! Har det redan gått 3 månader?!?!?!?!?!

    Ja ja... DÅ startar jag en ny tråd för oss oupsare....

    HA ETT GOTT NYTT ÅR NU ALLIHOPA!!

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2