• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

kitty

klapp klapp braaaaa............:D:D:D du får en Sandwich ! jag messar en till dig...:D

• ica i rutan

*ASG* Tur att vi inte tänker likadant kitty...hahaha...Jag tänkte också att det heter tomtAr, men ville inte vara dryg. ;)

Kitty, testa utan näsor nu då! :D

• Hej baberiba

ica

finns inget som heter tomter i mitt sammanhang......läs igen och kolla hur dumt det låter....:D

• ica i rutan

Cheers:
    Hon hade ju inte heller rätt!!! Då ska jag med ha Sandwich! :( Vi skrev ju likadant...fast kitty kanske är din favvo? :?

• hellokitty

Yohoooooooooooo! Klappetiklappetiklapp!
    Jag är så duktig!

ok: här kommer en:

Dt vr n gng tv bgr ch n smt

• Hej baberiba

Vad ska jag skriva om nu då...hmmm.....tänk tänk.......nä kommer inte på ngt får väl joppa då....tråkigt..:(

• ica i rutan

Jaja, jag VET! Fast jag trodde du hade skrivit fel, och då vågade jag inte ändra. :D:D:D

• ica i rutan

Det var en gång två bagare och en smet!!!!

• Hej baberiba

kitty

Det var en gång två bagare och en smurf..:D hahahaha kommer inte på det sista ordet.....shit...ica kan du?

• ica i rutan

Hähähä...trodde först det var "två bögar" fast sen såg jag sambandet.... :D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2