• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan

Cheers får ju givetvis heta Cheer-full då.
    drea...hmmm...knepigare! :D

• Hej baberiba

Vi alkisar allihopa allihopa allihopa vi är alkisar allihopa ja me´och du me´....:D:D ica kom igen nu och sjung...:D

• Hej baberiba

Om vi alla festar till det med sprit så kanske vi klarar av och lösa dreas engelska meningar....:D

• drea

Hello kitty,

Ja det är svårt, så här har jag skrivit nu:
    Gray och Cauls hypotes är att det minskade valdeltagandet beror på att det blivit en försämring med att fånga in de röstberättigande och i och med att fackföreningsrörelsen och de traditionella arbetarpartierna fått minskat stöd. (s 1092) För att man skall vilja engagera sig politiskt måste man kunna få något tillbaka, vilket inte varit fallet och därför väljer allt fler att rösta, eftersom de inte anser sig göra någon skillnad.
    Ska prata med läraren i morgon och höra om jag är rätt ute...suck!

• Hej baberiba

drea

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????:D

• Hej baberiba

Ojdå var det jag som gjorde det sorry....

• Hej baberiba

Hur får jag det normalt igen? :(

• Hej baberiba

kanske jag ska prata med mig själv...:D

• ica i rutan

Skåååååååååål!!!!!! :D Raj-di-raj-di-raaaa.... *hick* Haha! Cheers! (=skål på engelska, eller hur drea? )

Drea, kan du inte bara direktöversätta texten ord för ord? Blir säkert skitbra! :D:D:D

• drea

Oj, var det jag som gjorde det så där konstigt...

sorry.

Cheers, Jag menade ju inte det så, jag menar att jag inte trodde att nån här skulle vara inne på statsvetenskapliga frågor och att jag kanske ska ta det med nån som faktiskt vet nåt

Sorry igen!

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2