• Sarge

Patrik - Anmäla reklam i köp & sälj !?

Hej Patrik !

Borde det inte finnas en "stopp-knapp" i varje annons så man kan anmäla om man hittar reklam på "köp & sälj" precis som man kan anmäla olämpliga inlägg i forumet ??

Dessutom har jag ett önskemål om att man ska kunna göra en fritext-sökning på köp & sälj, så man enkelt kan söka på tex ett klänningsmärke eller vad man nu letar efter, typ som på blocket !

Vad sägs om det ?

/Sarge

• Svar på tråden Patrik - Anmäla reklam i köp & sälj !?
  • lokatt

håller helt klart med! köp & sälj är fullt med annonser som borde anmälas... men om ni vill ha vår hjälp med det så bör ni göra det enkelt för oss.

• vixen not a tramp

Jag tycker att det l[ter som mycket bra f;rslag i alla fall!

• Eilenna

Har faktiskt anmält där en gång... en som "sålde" en makeupartist. Annonsen är dock kvar ännu efter 1 månad så så det händer visst inte så mycket ändå...Dåligt.

• Eilenna

Har faktiskt anmält där en gång... en som "sålde" en makeupartist. Annonsen är dock kvar ännu efter 1 månad så så det händer visst inte så mycket ändå...Dåligt.

• Sara700

Håller med! Samtidigt som sånt försigår, har några av mina inlägg plockats bort, då jag rekommenderat sångerskan vi hade på vårt bröllop och lagt ut hennes kontaktinfo. Var går gränsen kan man ju undra då? Forumet är väl ändå till för att vi som ska/har gift oss ska kunna tipsa varandra om sånt som varit extra bra, eller dåligt???

• S&F

Om man går in på köp och sälj, står det "Anmäl kommersiella budskap" ovanför alla annonserna. Funkar inte detta, eller är den helt ny?

• lokatt

funkar & funkar... visst kan man maila. men. vad vi säger är att vi vill att det ska vara enklare.

• Kookie

Jag håller med om att det borde vara lättare att anmäla reklam i köp & säljforumet. Ungefär som att anmäla ett inlägg i vanliga forumet, det borde ju inte vara så svårt att fixa..?!

Vill dock säga att när jag för någon vecka sedan anmälde en annons fick jag mail tillbaka av Patrik SAMMA DAG och annonsen togs genast bort!

• agnelia

De gånger jag har anmält otillåtna annonser har de plockats bort allt från samma dag till senast två dagar efteråt (men då var det helg).
    Men håller med, visst borde det göras enklare. En anmälningsknapp som det finns i trådinläggen skulle förenkla mycket.

Svar på tråden Patrik - Anmäla reklam i köp & sälj !?