BT-träff för blivande stockholmsbrudar
Tänkte starta denna tråd då det är det som är meningen att träffas och prata ideer inför planeringen av våra bröllop.Vad sägs?
Tänkte starta denna tråd då det är det som är meningen att träffas och prata ideer inför planeringen av våra bröllop.Vad sägs?
Det beror på vilken tid. Slutar sent :(
Men om vi kanske kan ses vid 7-tiden?
Hej på er i tråden!
Hakar gärna på er när ni skall ses och spåna lite bröllop. När skall ni gifta er?
Min älskling friade för 2mån sedan och ska gifta oss inom ett år så planen är juni juli 2006.Tjoooohooooo!Är så kär och lycklig!
Välkommen Nompan!
Jag gifter mig inte förren feb-07!
Gäller att vara ute i god tid :)
Nu ska jag sussa! Höres imorron.
tjejer det finns en tråd som heter Bridezillas... där hänger flera av oss som gifter oss 2006 eller senare förstås. Ni är välkomna dit :)
en renodlad för stockholmare finns också
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1217544.html
annaglitter
Där ni ses på BT träffar eller?
annaglitter, jag skulle precis klistra in länken :D
lilla-Angelina, precis! Vi har varit och fikat ett par ggr och bara bubblar bröllop tills öronen ramlar av fast nu sist (i september) så busade vi till det lite och gottade vin istället :)
Nompan, förresten vad roligt att du har kommit "tillbaka" igen :)
Jag undrade vart du tog vägen och tänkte att du nog kommer tillbaka när det är lite närmare till dagen D :)
Sunshine...och ni andra som jag pratat med förut...Yes I´m back...! För er som inte "pratat" med mig tidigare så kan jag berätta att jag hängde på BT tidigare under året men jag har en liten son som nu fyllt 1 och dessutom har vi nu köpt hus i juni som vi håller på att renovera för fullt... så det dök upp lite annat mitt i bröllopsplaneringen så den avstannade lite
)...Men nu är den på G igen med stormsteg fast bröllopsdatumet har vi flyttat fram lite.
Var inne på en annan länk där några av er andra skulle ses hos dig Sunshine nu under oktober. Kan man haka på där kanske eller är det knökat hemma hos dig nu? I såfall letar jag reda på den länken och hoppar över dit och fortsätter bubbla ur mig lite mera detaljer )
Måste bara uppdatera mig överallt på alla påbörjade trådar på BT så jag vet vad som händer... ))
HEEEEJ!
Du är mer än välkommen hem till mig!
Kul att ha dig tillbaka igen!!!
Vilket datum blir det nu för er?
Båda trådarna nedan har listan för vingottningen
Här är länken till Bridezillas (hela landet): www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1161115.html
En mer sthlms inriktad länk: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1217544.html
Tackar för länkarna... går vidare dit på spaning....