• idolf

Borlänge 2006

Förra tråden blev avstängd så vi börjar väl på nytt här då

• Svar på tråden Borlänge 2006
  • Felice

Skruttisen

Var ska ni ha festen?

• Skruttisen

Felice
    Vi ska om allt går enligt planerna ha festen i församlingslokalen bredvid kyrkan. Var ska ni vara?

• Skruttisen

Nu har jag provat att skriva flera gånger och texten bara försvinner. Men det jag undrar över är om Felice möjligtvis bor i Stockholmstrakten? Att jag undrar är för att jag hörde med Camilla på adora om hon kunde fota oss men det var ett annat brudpar från stockholm som bokat henne för en halvdags fotografering, hon tipsade om en annan tjej som heter Petra som har likadant tankesättt när hon fotograferar som skall hjälpa oss.

• Felice

Skruttisen

Haganäs och vi ska ha Camilla på Adora. (och vi bor i Stockholm)

• Felice

Skruttisen

Hur långt har du kommit i din planering?

• Skruttisen

Felice
    Alldeles för kort!! Vi vet datum,vilken kyrka, förhoppningsvis var festen skall vara. Klänning,tärnklänning och brudgumskläder klara.That´s it!! Och ni?

• Felice

Vi har bokat kyrka, festlokal, fotograf och i förrgår bokade vi musik till festen.

Det känns som de stora grejerna och det jag ville ha fixad i god tid eftersom jag ville ha mina förstahandsval, resten hoppas jag att vi fixar innan jul.

Vi håller förresten på och ollar på transport till festlokalen men det är inget jag känenr behöver vara fixade snart.

Vilken tid gifter ni er?

• Felice

Skruttisen

Har ni inte spikat att ni ska vara i församlingshemmet? (du låter så osäker)

• Skruttisen

Vi gifter oss kl 16:00. Vi har bokat församlingshemmet under förutsättning att det inte är något kyrkligt som skall anordnas där, vi vet med säkerhet efter nyår. Fotografen är naturligtvis också bokad. Känner som du att man vill ha de stora sakerna ordnade någolunda i förväg. Vilken tid vigs ni?

• Felice

Vi tog den sista tiden, 17:00, det känns bra för då kan vi vara kvar ett tag efteråt och fotografera och ta det lugnt.

Vilken präst ska ni ha?
    Vad ska ni ta maten ifrån?

Förresten, var du på modevisningen (eller vad det nu var) idag?

Är du från trakten?

• Skruttisen

Felice
    Vi har önskemål om att ha Jonas Eriksson om han jobbar, han döpte våran son och vi tyckte han var bra. Har inte tänkt på var vi ska ta maten ifrån ännu men borde börja med det snart. Ska på mini bröllopsmässan nu snart ska du? Kommer från Dalarna men inte ursprungligen från Borlänge, har bott här sedan -91. Är du/ni härifrån trakten?

• Felice

Nej, jag bor ju i Stockholm så jag hade inte tänkt gå.

Jag är uppvuxen i Borlänge. Min blivande man är inte från trakten.

Hur hade ni tänkt er med dekorationer i kyrkan, blommor och sådant?

• Felice

Hörrni allihopa, var ska ni tillbringa er bröllopsnatt?

Svar på tråden Borlänge 2006