• M Magdalena

fika med ngn annan..

dum fråga kanske men jag blir inte klok på mina egna funderingar o tankar som snurrar.

Jag har ett nytt förhållande (typ 2 månader gammalt bara) och innan dess dejtade jag och träffade flera killar.

Nu stötte jag på en gammal dejt, en kille som är väldigt trevlig (finns inget intresse sådär, men vi hade en liten dejt- o mysperiod), han är trevlig iaf som kompis.

Han undrade om vi kunde ses å fika, prata om vad som hänt sen sist för det var ett tag sen. Han vet om att jag har en pojkvän och är nyförälskad.

Min undran är om jag kan träffa honom då jag nu har pojkvän, bara för en vänskaplig träff? Jag vet ju att jag inte skulle låta ngt hända, jag e upp över öronen förälskad i min pojkvän och bara intresserad av honom. Men är det okej å träffa en gammal dejt??

*konfunderad*

• Svar på tråden fika med ngn annan..
  • sjd

Jag tycker först att du ska höra med din pojkvän hur han ser på saken.
    Det allra viktigaste måste väl vara er relation och att ni är ärliga och öppna med varandra.
    Och tycker inte han att det är ok, då ska du nog inte träffa den andre killen.

• sjd

Oj, nu när jag läste tyckte jag att det lät lite hårt, och det var inte meningen.
    Hoppas du förstod min mening ändå.

• M Magdalena

Jag förstod, och det är sant det du säger.. Jag ska fråga min pojkvän ikväll när vi pratar i telefon och jag hoppas att han ärligt kan säga hur han känner inför det.

• Miisen

håller med... killar (och tjejer) ser så olika på det där. Dessutom kan man vara lite osäker i ett nytt förhållande. så prata med honom!

Svar på tråden fika med ngn annan..