• sofia aneleh

ny arnold tråd: vilken känd person...

... skulle din partner helst bonka?

i sina sexfantasier eller om han/hon var singel?

• Svar på tråden ny arnold tråd: vilken känd person...
  • L-N

jag tror inte jag gjorde de...måste kolla den...:)

• meme

Sofia, min kille säger precis samma sak, dom antingen fula eller vanliga, väldigt få som han tycker är snygga så jag kommer nu inte ihåg vilken han faktiskt tycker är snygg. (förutom jag förtås, fast jag är inte en kändis :) )

• L-N

Nu har jag kollat igenom alla 9 sidorna, men jag hade inget svar där. Tycker inte att det finns nån som e sådär jättesnygg...å så håller ja inte riktigt koll på alla namn..

• L-N

Jag bara gör reklam för mina egna trådar hela tiden, men va ska ja göra då när ingen svarar...ingen som har ätit en liten snorkråka här? Svara i kråktråden isåfall, pliiiiis! :D

• sofia aneleh

åh L-N jag läste också igenom hela hunk tråden nu, du hade helt rätt, jag ber om ursäkt

jag måste blandat dig med nån annan... men har du ingen filmdukshunk då?

• L-N

Ursäkten godtas:) Nä, jag kommer faktiskt inte på nån. Brist på snygga hunks tycker jag, eller så e jag bara kräsen kanske. Ska försöka komma på nån!

• Strulan

Min karl är helt såld på Kylie och älskar blondiner
    Lite osmidigt av mig att gå och bli brunett

• L-N

strulan, de va ju smart, så får han älska både och! :)

• Chocolate Chip Cookie

Åååh... vad underbart med någon mer (utöver hela Handelshögskolan i Göteborg efter årets nollning, trendsättare=moi) som använder ordet bonka!!!

Själv har jag ingen partner, bonkande eller obonkande, så jag har ingen aning, men jag ville bara uttrycka min glädje över användandet av detta förträffliga ord.

• sofia aneleh

C C C, ja det är ett underbart djuriskt ord

Svar på tråden ny arnold tråd: vilken känd person...