• IngridMarie

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?

Som sagt; vad är du mest nöjd med på din kropp? Något du absolut inte skulle vilja ändra på. Något du gärna framhäver när du väljer kläder, make-up eller liknande.

Kom igen nu, skryt med er själva!

• Svar på tråden Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
  • annaglitter

*Blomman*
    nä det känns bättre om man bara skriver positivt, i just den här tråden iallafall :)

• Sesselin

Jag gillar min hy får aldrig finnar eller dylikt. Dessutom är jag nöjd med mina ben som är långa och väldoserade. Platt mage också.

• pumpa

Jag är rätt så stolt över att jag är ganska barnslig fortfarande och älskar att leka med mina barn. Hitta på bus med dem i skogen och ha mycket fritid.

Min kropp lämnar mycket kvar att önska och jag är arbetslös och skadad i ryggen...

men jag är nog en jäkligt bra pappa

• storågrov

Jag är otroligt nöjd med min längd, hade jag bara varit en centimeter kortare så hade jag ju inte nått ner till marken.
    Hu så hemskt

• Trancequeen

Så jävlar patetiskt att starta en sådanhär tråd. I dagens samhälle så ska man se ut på ett visst sätt och vara på ett visst sätt, och ingen är länge nöjd med sig själv då man jämnförsig med andra. Sluta jämnföra, sluta oroa er så satans mycket, vara bara er själva, det är bäst så!

Jag orkar inte ens säga vad jag är mest nöjd med, jag blev som jag blev när jag föddes, och sådan kommer jag alltid att vara, sen gäller dte bara att lära sig att acceptera saker o ting för vad dom är.

• Ellte

Trancequeen: Ja det är ju verkligen förfärligt patetiskt att människor gillar sig själva :?

• Lilla spöket Laban

Jag är nöjd med att
    mina underbara ögon har så fin blå färg,
    min ansiktsform är fin,
    mina bröst är stora,
    min kropp är kurvig,
    min rumpa har fin rund form,
    mina ögonfransar är kompakta och långa,
    mina ögonbryn är markerade med fin form,
    mitt hår är tjockt och glansigt,
    mitt ansikte är sött,
    mina fötter är små,
    min förmåga att tänka logiskt,
    mitt matematiska kunnande,
    min charm,
    mitt söta leende,
    min sexiga kropp,
    min starka kropp,
    mitt smittande skratt,
    min förmåga att charma andra,
    min förmåga att locka till mig män,
    min förmåga att roa andra,
    mina naglar,
    mina mjuka läppar,
    min sexuella begåvning (jag är bäst i världen),
    min förmåga att kombinera färg och form,
    mitt sätt att måna om mina vänner och
    att jag finns för dem när de behöver mig,
    att jag har barnasinnet kvar.

Så, nu kom jag inte på mer skryt.

• Dallandra

Jag är mest nöjd med:
    *Mitt hår, det är naturligt ljusblont, långt, tjockt och med självfall som jag får mycket beröm för :)
    *Min smala midja, en del av mina vänner avundas mig den
    *Mitt ansikte, får ofta höra att jag är fin och söt :)
    *Mina bröst, de är fasta och i lagom storlek

• Kickit

Jag trivs med min kropp. Pga vissa omständigheter när jag var yngre, bl a en mor som vantrivdes med sina bröst och opererade dem och sedan gjorde det väldigt klart för mig att skulle jag vilja operera mig så stöttade hon mig VERKLIGEN. Indirekt, du har ärvt dina bröst ifrån mig min lilla tös, klart att du en dag också vill förändra dem.

Men när jag tar kort på mig själv i fina underkläder och skickar till min kille för att terrorisera honom lite(hehe...) tycker jag att jag är vacker.

Så, med andra ord, jag har börjat komma över det som hände när jag var yngre och är nu för tiden mycket nöjd med min kropp. Den är inte den vackraste jag har sett, men nog kan jag bräda killar om jag vill. Om inte annat vet jag hur jag ska bli sexig, hur jag ska föra min kropp och hur jag kan dansa så att killar faller.

Nej. Inget att klaga över. Nöjdast är jag för mina gröna ögon och mitt röda hår som blänker som guld i solen eller skenet från levande eld :)

• Trancequeen

Ellte:

Jag menar inte så! Men det är patetiskt att människor ska jämnföra sig själva med andra hela tiden. Det är väl klart att man är missnöjd med sig själv om man hela tiden ska jämnföra sig med andra människor. Vi är ju naturens mirakel, hur vi än ser ut. Vi har alla arma, ben och en kropp när vi föda. Det är ju olikheterna som gör oss unika som person.

Herre Gud, när ska folk börja förstå att vi är perfekta enligt naturens lagar, andra lagar bör ej tillämpas!

Svar på tråden Vad är du mest nöjd med hos dig själv?