Vilka farger till bruna skor?
Vilka farger pa byxor kan man egentligen ha till bruna stovlar? Jeans forstas, men vad mer? Och vilken farg ska man ha pa jackan med bruna skor?
Vilka farger pa byxor kan man egentligen ha till bruna stovlar? Jeans forstas, men vad mer? Och vilken farg ska man ha pa jackan med bruna skor?
Blå och grå kläder kanske?
Tack! Bra forslag, speciellt gratt.
Fler?
neej grått o brunt går inte ihop!! brunt går som sagt asfint med jeans... beigt.. andra färger rosa.. rött...
Jag har nog bruna skor till det mesta utom svart & grått. Kanske inte till alla röda nyanser heller...
Brunt funkar t ex med rosa, orange eller turkos. Och så andra bruna toner, och cremevitt såklart.
Bryt alla de här gamla reglerna med att man bara kan ha bruna stövlar till vissa färger tycker jag! Bruna stövlar till tex svarta byxor/svarta jeans är ju hur snyggt som helst! Du kan även ha brun eller svart jacka. Att tex ha helt svarta kläder men bryta med bruna stövlar är skitsnyggt! Glöm även att rosa ej passar med rött etc... kanonsnyggt...kram
Jisses, nu läste jag att du frågade efter byxfärg och inte bara matchfärg i almänhet. Kanske lite vågat att förslå rosa eller orange brallor till de bruna skorna...