• agnelia

    BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår femte tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår sjätte tråd!

    Länkar till våra fem föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html

  • Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • Helle74

    Junibrud2006: Nu har jag varit nere på Ruths och hittat min drömklänning, jag slog till direkt och köpte den. 2.950 kr, känns helt ok. De skulle ta runt 500 kr för att sy till den så att den passar mig. Vad skönt det känns att ha det avklarat. Va trevliga de var där !! Jag kan torsdag 13/10 också (brukar träna på torsdagar men det kan jag väl skippa. Vad tror ni om La Pasta ?

  • junibrud2006

    Kul med klänningen! Vad blev det för modell? Visst var de trevliga? Jag skulle också betala 500 i vår när de fixar det sista.

  • Helle74

    Vet faktiskt inte vad det var för märke men det blev en halterneck modell med en krage. Var jättefin när man fick på sig den. Det går att sy den som vanlig halterneck om man vill det men det var himla tufft med den där kragen så jag tror det får bli så.

  • junibrud2006

    LaPasta är perfekt tycker jag. Där finns ju plats och något för alla. Bra förslag!

    Vill inte skriva för mycket om den där träffen om det anses vara reklam. Det var dock en tjej som stod på höstmarknaden. Kolla in www.dockhuset.com. Tråkig hemsida kanske men hon hade fina saker. Bara en idé...!

  • junibrud2006

    Kul! Har du någon bild???! Annars får vi byta lite längre fram!

    Visst är det kul att ha det klart - och till så bra pris. Jag är jättenöjd!

  • Helle74

    Nej, tyvärr har jag ingen bild. Men jag skickar över en på mailen så snart jag har fått hem klänningen. Kul med en BT-träff !

  • junibrud2006

    Nej. Sitter på jobbet och småkollar lite emellanåt. Har du en bebis eller flera barn?

    Och på fredag får jag hem min klänning! Längtar!!!

    Hur ser din ut på ett ungefär mer än halterneck? Färg? Brodyr? Släp?

  • Helle74

    Jag är hemma med min son som är 1 år, det är mitt första barn. Angående klänningen så gick köpet ganska fort så jag har knappt smält det än men den är benvit (tror jag), brodyr på livet och ett litet släp. Håller på och surfar runt lite nu för att försöka hitta en bild på den.

  • junibrud2006

    Det låter jättefint. Visst är det kul att det går så fort när man hittar KLÄNNINGEN! Jag har knappt heller riktigt förstått att jag har min klänning, att den är min och att jag ska ha den på vår stora dag. Men det kommer väl...!

    Låter härligt att vara mammaledig. Börjar du jobba igen efter jul eller?

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!