Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

helgrillad lamm var?

Hej alla
    till vårt bröllop tänkte vi ha buffe med helstekt lamm och kyklingar, vi har löst problemet med kycklingar men känner ngn till ngt ställe där man kan köpa färdig grillad lamm eller beställa det av de?

• Svar på tråden helgrillad lamm var?
  • Bröllopstokiig

Prata med charken i ngn av butikerna hemmavid, de kan ev. ordna det. Ska ni ha den övriga maten från en cateringfirma så kanske de kan hjälpa er?

• Bröllopstokiig

Hej Morfen
    vaknade lite sent idag och tittade på fotboll hoppas att du fortfarande är här ngnstans. Jag tänkte försöka beställa kycklingarna från samma ställe. Var finns denna chark du pratar om och hur mycket ungefär kostar det?

• Bröllopstokiig

hjälp mig dåååååååå snäääälllllaaaaa

• Bröllopstokiig

Jag skulle kunna tänka mig att Morfen menar att du kan gå till någon bra mataffär där du bor och kolla med charken där!?

• Bröllopstokiig

Anna-ÖW
    tankenhar slagit mig men det jag tänkte på var transporten av maten och sedan så ville jag mest veta om ngn kan rekomendera ett ställe de har bra erfarenhet av.
    puss på dig för att du bryr dig

• Bröllopstokiig

Hallå där!
    Jag menade naturligtvis precis som Anna Ö-W sa, att du får vända dig till ngn bra chark där du bor. Själv bor jag i Göteborg och här dräller det av bra charkbutiker.
    Finns det en restaurangskola där du bor så kan du ta kontakt med dem också och se om de kan hjälpa dig. Lycka till!

• Bröllopstokiig

hej Morfis
    gud vilken bra idee med resturang skolan, super bra idee. Tack för hjälpen
    puss

• Bröllopstokiig

Vi skall ha grillat lamm, dock via pensionaten som vi skall ha festen på. Men vi ringde runt lite innan och då fanns det som man kunde köpa via Scan. Kanske kan ni prova att kontakta dem.

• Bröllopstokiig

helen
    menar du att det var färdiggrillad också eller v ar det bara lammet? Jag bor i stokholm. Sen så undrar jag vad ni fick betala för det ungefär...om det går bra och ställa den frågan förstås!
    kram

Svar på tråden helgrillad lamm var?