• parlan

han har varit otrogen

För ett tag sen flyttade min sambo ifrån mig pga att han skulle studera. Har haft väldigt svårt för det. Nu har det gått ca en månad sen han flytta..o det har funkat bra. Men i lördes ringde han o berättade att för 2 veckor sen hade han varit otrogen. Jag kan fortfarande inte fatta det. Han ångrar sig, o gråter dagligen i telefonen o så. Men jag vet inte allt vad jag ska göra, vill att allt ska bli bra.. Jag älskar honom så mycket. Finns det någon här som har erfarenhet av ett sånt här fall? Nån förlåtit sin partner o levt vidare tillsammans. Vill intala mig själv att detta kommer fungera trots ett sånt svek. Vi ska träffas om några dagar o försöka reda ut det..

• Svar på tråden han har varit otrogen
  • parlan

jag vet att ni har rätt..men jag hade hoppats på andra svar. Vill inte inse sanningen. Usch va jobbit detta e!

• parlan

Tack ni e helt underbara! Nu ska jag ta o fundera ordentligt..!han kommer ner på torsdag så vi kan prata igenom allt som hänt. Älskar honom så mycket, o kan inte tänka mig ett liv med någon annan än honom. Tack för er tid o era kloka svar!

• parlan

mm, om jag ska vara ärlig så mår han sämre än vad jag gör. Jag känner mig bara helt tom i huvudet o kan inte fatta det riktigt. Just nu känns det som om jag kan förtränga bort det. Vet inte vad jag kommer känna på torsdag när han kommer. Men det känns skönt att få höra era meningar om detta o att det trots allt finns lite hopp=)
    kraaam!

• parlan

tessideluxe

Jo, du har full koll Tessi. Han sökte in till höskolan för att där var lediga platser kvar..utan att diskutera med mig först!

• parlan

vilken tur att ni finns. ska skiva ut denna sidan o läsa igenom era kloka svar ordentligt. Har inte så många andra så att detta stöd betyder väldigt mycket för mig!
    tack!

• parlan

tessideluxe

Jag lovar att återkomma med hur det gick. Han kommer på torsdag o åker igen på söndagen. Så räkna med att höra ifrån mig. Tack Tessi!

Svar på tråden han har varit otrogen