Tornvillan Vaxholm
Hej
Är det ngn som har varit på Tornvillan i Vaxholm på bröllop. Tänkte gifta mig där nästa sommar och undrar om ngn har nga erfarenheter att dela med sig.
Hej
Är det ngn som har varit på Tornvillan i Vaxholm på bröllop. Tänkte gifta mig där nästa sommar och undrar om ngn har nga erfarenheter att dela med sig.
Jag har varit där på bröllopsfest - det är jättevackert där!
Det enda negativa som jag har att säga om det, är att den ena servitrisen var lite oförsiktig då hon hällde upp vin och höll på att spilla på många gäster inkl. bruden ett antal ggr. Sen var maten uppdelat ganska olika. Min sambo fick jättemycket mat och jag fick jättelite mat. Men maten var jättegod och allt annat var jättebra!
Hej Anna,
Var där på bröllop i somras.
Paret hade borglig vigsel utanför i trädgården, supermysigt!
Det duggade lite regn men dt var tält uppsatt för paret med följe samt för gästerna så det ökade bara stämmningen.
Festlokalen är kanon, romantisk.
Det var väl ca 50-60 gäster och alldeles perfekt för den lokalen.
Paret hade valt att ha buffe och den var kanongod!!
Jag kan rekommendera Tornvillan.
Har själv med Tornvillan som ett utav våra alternativ när vo ska gifta oss nästa sensommar/höst.
Lycka till!!
Kram
Höstbrud:
Vi ska också ha borglig vigsel i trädgården, 50-60 gäster och buffe. Låter som om mitt bröllop blir en kopia av det du var på.
Vilken buffe hade de? Det finns två att välja på.
Hade de dans i källaren eller i matsalen?
Anna
hej jag är också jätte nyfiken på tornvillan.har preliminär bokat ett datum.
anna 2006:
har du varit där och tittat? vi funderar också på vigsel i trägården? är trägården fin?
det skulle vara kul och få se lite bilder.man får ju inte se så mkt på deras hemsida....
jag har digitala kort jag kan skicka om ni skiver era e-mail adresser.
Det är jättefint!
Vi har varit där och kollat och båda föll för det på en gång.
åh ja snälla skicka kort till mig!!
lissadeli@yahoo.se jätte snällt!!
Jag har precis skickat korten till dig.
oh vad fina bilder.tusen tack. det känns som att man vill boka det på en gång. min enda oro är att det ska vara för litet.
men vi får väl se på lördag...
De kan ta upp till 60 pers vad jag vet. Troligen 10-20 om man klämmer ihop sig lite.
nu har jag varit och kollat på tornvillan.och det var helt fantastiskt.äntligen har vi hittat lokal och man kan gå vidare med planeringen!!
personalen var jätte trevlig och stället urmysigt.hurra!
Hej! Låter som om Tornvillan är kanon som lokal. Vi har prel.bokat den till nästa sommar. Vad har menyerna gått på för mat, vin, mousserande, tårta etc? Vi kommer att vara 75 pers. Kram Mary
Vi ska ha buffe vilket kostar 225 SEK per person. Trerätters kostar 315 SEK per person. Vin 150 SEK per flaska. Kaffe och kaka 30 SEK per person.
Lokalhyra 3 000 SEK.
OBS - dessa priser är utan moms.
Hej Anna2006!
Jag skulle bli jätteglad om du vill skicka korten till mig oxå.
zwadi98@student.vxu.se
Funderar på att ha vår bröllopsfest där nästa sommar.