• Felice

Saker jag saknar på forumet

1. EN PM-funktion så att inte alla behöver läsa allt här. Vissa känsliga saker kanske man inte vill lägga ut till alla åsyn.

2. Möjlighet att redigera sitt eget inlägg ett tag efter att man postat det.

3. Sökfunktion.

4. lägga in viss info om sig själv som användare som andra kan gå in och klicka på så man vet lite grann om de man pratar med.

• Svar på tråden Saker jag saknar på forumet
  • Patrik - Bröllopstorget

Alla ovan saker kommer läggas upp inom kort. Fast punkt 2 kommer vara en del begränsningar i. Man kommer kunna lägga till kommentarer i sitt inlägg, men bara i trådstarten, inte i trådsvaren.

• Bride2B..

Jag håller med ovanstående :D

• Bluebride2006

Jag skulle vilja kunna radera vissa trådar jag har bland favoriter, då jag inte är intresserad av dem längre

• Bride2B..

Bluebride2006, det går redan :)
    Om du går in på favoriter och ser det lilla "x":et till höger så kan du klicka på den och då försvinner tråden från dina favoriter :)

• Bobou

Möjlighet att ta bort sina egna inlägg! Åtminstone i typ tio minuter efter att man postat dem iaf, så man kan ta bort halva inlägg som postats av misstag och de som är helt tokigt stavade...

• Nightshade

Jag skulle önska att besökta länkar ändrade färg (Som på FL) Man tappar ju bort sig hela tiden

• Felice

Kom på en sak till, jag skulle vilja ha möjligheten att skriva vissa ord i fetstil, kursivt elelr färgat.

• Bobou

Jo, just det, och så skulle jag såklart vilja kunna citera andra inlägg med ett enkelt knapptryck (utan att behöva klippa och klistra alltså)... konstigt att det inte finns, det är ju en så vanlig forumfunktion?

Svar på tråden Saker jag saknar på forumet