Fest i Chalmers lokaler
Jag tror att några är öppna för allmänheten att hyra (?) och undrar om det är nån som varit och kan berätta hur det är? Om du vet vilka lokaler är öppna och vilka är bra-dåliga-vackra-etc.
Jag tror att några är öppna för allmänheten att hyra (?) och undrar om det är nån som varit och kan berätta hur det är? Om du vet vilka lokaler är öppna och vilka är bra-dåliga-vackra-etc.
Tack Ellte!
Nu vet jag i alla fall vad Nollning är, så jag är inte helt ute (nu längre)... =)
Kram Jema
Är Kalle Glader också på Chalmers?
Jag skall nog kolla upp Hyllan. Vad betalar ni?
Vi kommer att betala ca. 250-320:- för trerätters. Då är det en meny som jag komponerat själv ifrån kokböcker och ur hjärnan :) Sedan tillkommer dryck såklart.
Deras billigaste trerätters kostar 194:-/pers (!) och det kändes inte som typiskt "billiga" rätter...
Om du vill ha tag i Jennifer så kontakta henne snarast, hon går på semester på fredag och är inte tillbaka förrän 12/8
Kalle Glader ligger precis nedanför Chalmers på Vasa sjukhus området. Jag var där på en fin disputationsfest i våras.
om ni ska ha festen på Chalmers rekommenderar jag att ni tar kontakt med Pyrot de är läskigt duktiga på fyrverkerier framförallt innomhus! (tror att man kan använda dem även utanför chalmers)
Har varit på flera "studentikosa sammankomster" på chalmers de är verkligen proffs på att fixa fester!
Kan också rekomendera Pyrot. Vi hade dem på en julfest och de var jätte bra. Dessutom hade de full koll på vad man får och inte får göra för brandmyndigheten osv.
Om ni behöver hyra ljudanläggning mm så ta kontakt med LoB (Ljud och bildgruppen). De är billiga och har bra grejer. Inte långt att släpa heller...
Tack tack!
Vi har inget datum än eftersom vi inte har kommit på hur financiera så det är nog inte så farligt att vänta tills hon kommer tillbaks från semestern!
Skall ev ordna och gå och se, även Kalle...
F.d. Chalmerist : Vet du hur man får tag på de där ljudochbildarna? Ljudanläggning behöver vi ju...
www.chs.chalmers.se/foretag/somentrepenor.php&PHPSESSID=1b79e79feb66d8a69f7d4e84bd89e7e3
Här är en länk till alla bra som det står om ovan. Där finns mailadresserna till dem också.
*håller tummarna för att hela länken går igenom!!*
prova att ringa 031-7723922 mellan 12och 12.30
eller maila på lob@chs.chalmers.se
hemsida www.chs.chalmers.se/~lob
Pyrot har 7723999 fax+tel
mail pyrot@chs.chalmers.se
www.chs.chalmers.se/~pyrot/pyro.html
//johanna