Någon som gifter sig i Själevads kyrka?
Japp! Vi gifter oss där nästa sommar Ni också?
Japp! Vi gifter oss där nästa sommar Ni också?
Visst är den! *längtar*
Jag kommer därifrån men bor inte där nu...
Vi har inte bestämt oss var vi ska vara. Jag har noll koll på cateringfirmor t ex. Var ska ni vara?
Jag är 77:a! Du då?
Hur fungerar det på Själevadsgården med mat och sånt? Har ni beställt det redan?
Vilket datum gifter ni er?
Det låter ju jättebra
Får man fråga vad kuvertpriset ligger på?
Vi vill gärna ha trerätter och vin till maten + bar (inte fri)...
Hur många gäster har ni?
Är det folk på Själevadsgården som lagar maten? Har dom restaurang? (trodde det bara var en lokal?)
Har du hört om maten är bra?
Vilken cateringfirma är det som har öppet i juli? Helst skulle vi nog ha catering med maten om det nu skulle fungera och köpa alkohol i Tyskland eller liknande..
Har du bokat frisör?
*usch* det är så mycket man måste fixa..trodde jag var tidigt ute
Vi gifter oss 15 juli!
Visst måste det väl fungera med varm mat även om man har catering? Sköter cateringfirman om att lgga upp maten på tallrikar eller måste man anlita annat folk till det?
Jag kommer inte från Själevad men tycker att kyrkan är så vacker. Jag har alltid velat gifta mig där.
Vilken fotograf har ni bokat? Vi funderar på Laila, tycker hon verkar jätteduktig!
Varför ändrade ni er? 15 juli är det perfekta datumet Fotbolls VM är färdigt och allt
Skojar bara, vem kan tänka på fotboll när det är bröllop på G?
Hur gör du med klänningen? Hyr/ köper du eller låter du sy upp?
Önskade ni någon speciell präst eller tar ni bara den ni blir tilldelad?
Jättesnygg verkligen! Jag förstår att du slog till direkt
Jag kommer nog att hyra klänning.Längtar så efter att gå ut och börja prova, förstår inte hur jag ska kunna bestämma mig. Jag är en velpotta när det gäller det mesta
Finns det någon präst som du inte rekommenderar?